کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه اردل:

خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايداری اند

27 شهريور 1394 ساعت 13:38

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايدارند و امروز اگر کشور ما با افتخار و سربلندي در همه چالش ها و در مقابل همه تهديدات دشمن محکم ايستاده به برکت وجود اين خانواده هاي معظم شهدا است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل درمراسم گراميداشت ياد و خاطره ۱۰۱ شهيد گلگون کفن شهرستان اردل شهرستان که با حضور باشکوه مردم ولاتمدار شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: شهدا در جنگ تحميلي از همه تعلقات دنيايي دست كشيدند و در راه خداوند و دين، هستي خود را فدا كردند.

جمشيدي با اشاره به آثار اجتماعي مهم جان‌فشاني شهدا و ايثارگري آنها در جامعه اسلامي، افزود: شهدا و مجاهدان در راه خدا از درجه‌اي عظيم برخوردار هستند كه خداوند آنها را براي هميشه زنده نگه داشته و در نزد خود رزق و روزي مي‌دهد.

وي در ادامه با بيان اينکه خاانواده هاي شهدا با ايثار خود درس مقاومت و پايداري را به ما آموختندافزود:خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايدارند و امروز اگر کشور ما با افتخار و سربلندي در همه چالش ها و در مقابل همه تهديدات دشمن محکم ايستاده به برکت وجود اين خانواده هاي معظم شهدا است.

جمشيدي گفت: قدرشناسي منزلت خانواده هاي شهدا افتخار است و اين از برکت همان مجاهدتها، رشادتها و پايمرديهاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وي افزود: شهدا همواره ماندگارند و جايگاه خانواده معظم آنها نيز ارزشمند است چرا که امروز نام و ياد شهداي گرانقدر هم توسط خانواده هاي آنها به شايستگي پاس داشته مي شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل بر لزوم ترويج و نهادينه کردن فرهنگ شهيد و شهادت بعنوان يک اصل انکارناپذير در جامعه تاکيد کرد و افزود: اجر خانواده هاي معظم شهدا بي شک کمتر از آنچه که شهدا انجام داده اند نيست.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24507

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24507/خانواده-هاي-شهدا-مصداق-آينه-صبر-پايداری-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir