۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۴۴۹۷
مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان:

فرهنگ‌سازي بهترين راهکار براي حل و فصل مسايل اجتماعي است

دوره راويان فرهنگي با هدف اصلاح و تعالي اخلاقي و اعتقادي جامعه و بهبود وضعيت فرهنگي اجتماعي در لردگان برگزارشد.
فرهنگ‌سازي بهترين راهکار براي حل و فصل مسايل اجتماعي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ سرهنگ دوم پاسدار صالح عباسي مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان در جمع مسئولان فرهنگي پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بسيج اين شهرستان گفت: امروز دشمنان اين آب خاک با استفاده از تهاجم همه‌جانبه فرهنگي، جوانان جامعه را هدف مقاصد شوم خود قرار داده‌اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلي خانواده را دارند ولي آگاهي و بصيرت خانواده سد محکمي در مقابل حربه شوم آن‌ها است.

عباسي به يکي از ويژگي‌هاي جنگ نرم اشاره داشت و گفت: در جنگ نظامي، دشمن به سراغ سنگرهاي مرزي ما مي‌آيد؛ مراکز مرزي ما را سعي مي‌کند منهدم بکند؛ تا بتواند در مرز، نفوذ کند؛ ولي در جنگ رواني و آن‌چه که امروز به آن جنگ نرم گفته مي‌شود  دشمن به سراغ سنگرهاي معنوي، سراغ ايمان‌ها، معرفت‌ها، عزم‌ها، پايه‌ها و ارکان اساسي يک نظام و يک کشور مي‌آيد و از اين فرصت نظام را تهديد و منهدم مي‌کند.

وي با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همان‌طور که در جنگ تحميلي با دست خالي در برابر دنيا مردانه ايستاديم و استکبار و زورگويان را به زانو در آورديم امروز در جنگ نرم هم بايد در برابر زياده‌خواهان، زرگويان و شياطين با صبر و حوصله مقاومت و استقامت کنيم که پيروزي نهايي از آن حق است.
 
وي حجاب را پوشش ظاهري وعفاف را پوشش باطني برشمرد و افزود: امروز دشمن حجاب و عفاف دختران و زنان ما را نشانه رفته‌اند و به دنبال اين بوده که حجاب و عفاف را از دختران و زنان ما بگيرند.
 
مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان با بيان اينکه هر کدام از دختران و زنان ما سفيران جنگ نرم بوده و با رعايت حجاب و عفاف خود مي‌توانند دشمنان را مأيوس کنند، تاکيد کرد: نهادينه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در ميان بانوان بهترين ابزار در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان است.
 
سرهنگ عباسي با اشاره رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: در اين 30 سال دشمنان فهميده‌اند که براي آسيب رساندن به ملت ايران راه را اشتباه رفته‌اند و به همين منظور اکنون روي مسائل فرهنگي دست گذاشته‌اند و ضروري است که همه ما در اين زمينه هوشيار باشيم.
 
مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان تأکيد کرد: ترويج فرهنگ حجاب و عفاف، مبارزه  با ورود ماهواره در خانواده و مبارزه با موادمخدر در شهرستان نيازمند فرهنگ‌سازي بوده و فرهنگ‌سازي بهترين راه‌کار براي حل و فصل مسايل اجتماعي است.

انتهاي پيام 1026ج /630 ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۳:۵۰

17 Jan 2020