کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان:

فرهنگ‌سازي بهترين راهکار براي حل و فصل مسايل اجتماعي است

سلام لردگان , 26 شهريور 1394 ساعت 11:28

دوره راويان فرهنگي با هدف اصلاح و تعالي اخلاقي و اعتقادي جامعه و بهبود وضعيت فرهنگي اجتماعي در لردگان برگزارشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ سرهنگ دوم پاسدار صالح عباسي مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان در جمع مسئولان فرهنگي پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بسيج اين شهرستان گفت: امروز دشمنان اين آب خاک با استفاده از تهاجم همه‌جانبه فرهنگي، جوانان جامعه را هدف مقاصد شوم خود قرار داده‌اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلي خانواده را دارند ولي آگاهي و بصيرت خانواده سد محکمي در مقابل حربه شوم آن‌ها است.

عباسي به يکي از ويژگي‌هاي جنگ نرم اشاره داشت و گفت: در جنگ نظامي، دشمن به سراغ سنگرهاي مرزي ما مي‌آيد؛ مراکز مرزي ما را سعي مي‌کند منهدم بکند؛ تا بتواند در مرز، نفوذ کند؛ ولي در جنگ رواني و آن‌چه که امروز به آن جنگ نرم گفته مي‌شود  دشمن به سراغ سنگرهاي معنوي، سراغ ايمان‌ها، معرفت‌ها، عزم‌ها، پايه‌ها و ارکان اساسي يک نظام و يک کشور مي‌آيد و از اين فرصت نظام را تهديد و منهدم مي‌کند.

وي با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همان‌طور که در جنگ تحميلي با دست خالي در برابر دنيا مردانه ايستاديم و استکبار و زورگويان را به زانو در آورديم امروز در جنگ نرم هم بايد در برابر زياده‌خواهان، زرگويان و شياطين با صبر و حوصله مقاومت و استقامت کنيم که پيروزي نهايي از آن حق است.
 
وي حجاب را پوشش ظاهري وعفاف را پوشش باطني برشمرد و افزود: امروز دشمن حجاب و عفاف دختران و زنان ما را نشانه رفته‌اند و به دنبال اين بوده که حجاب و عفاف را از دختران و زنان ما بگيرند.
 
مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان با بيان اينکه هر کدام از دختران و زنان ما سفيران جنگ نرم بوده و با رعايت حجاب و عفاف خود مي‌توانند دشمنان را مأيوس کنند، تاکيد کرد: نهادينه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در ميان بانوان بهترين ابزار در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان است.
 
سرهنگ عباسي با اشاره رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: در اين 30 سال دشمنان فهميده‌اند که براي آسيب رساندن به ملت ايران راه را اشتباه رفته‌اند و به همين منظور اکنون روي مسائل فرهنگي دست گذاشته‌اند و ضروري است که همه ما در اين زمينه هوشيار باشيم.
 
مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه ناحيه لردگان تأکيد کرد: ترويج فرهنگ حجاب و عفاف، مبارزه  با ورود ماهواره در خانواده و مبارزه با موادمخدر در شهرستان نيازمند فرهنگ‌سازي بوده و فرهنگ‌سازي بهترين راه‌کار براي حل و فصل مسايل اجتماعي است.

انتهاي پيام 1026ج /630 ل
 


کد مطلب: 24497

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24497/فرهنگ-سازي-بهترين-راهکار-براي-حل-فصل-مسايل-اجتماعي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir