۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۴۴۷۸
فرمانده سپاه شهرستان بن در مجمع بسيجيان:

تبديل دغدغه ها و مشکلات به مطالبات، از وظايف نخبگان بسيجي است

فرمانده سپاه شهرستان بن گفت: تبديل شدن دغدغه ها و مشکلات به مطالبات توسط نخبگان جهت پيشرفت الزامي بوده و نيرو هاي فهيم و بصير بسيجيان، به خوبي توانستند در حوزه هاي مختلف از جمله فرهنگ و اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کنند.
تبديل دغدغه ها و مشکلات به مطالبات، از وظايف نخبگان بسيجي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سرهنگ دوم پاسدار سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه شهرستان بن در مجمع بسيجيان اين شهرستان گفت: بسيج ماموريت خود را در راستاي اقتصاد، فرهنگ و مسائل روز جامعه تعيين مي کند و اساس کار خود را بيانات امام خامنه اي مدظله العالي و ابلاغات ايشان قرار مي دهد.

موسوي تصريح کرد: يکي از وظايف اصلي ما برطرف نمودن دغدغه هاي امام خامنه اي مدظله العالي است و تاکيدات ايشان بر روي مسائل فرهنگي و تلاش در برطرف نمودن معضلات فرهنگي جامعه اسلامي است و اين تاکيدات وظايف ما را به خوبي ترسيم مي کند.

فرمانده سپاه بن تاکيد کرد: دشمنان نقشه هاي خود را بر اساس باورها و اعتقادات مردم طراحي کرده و بسيج ماموريت خود را در مقابله با اين دسيسه ها قرار داده است.

وي خاطر نشان کرد: مساله مهم نفوذ دشمنان از طريق ماهواره ها و تاثيرگذاري آن بر روي خانواده ها است چراکه دشمنان به خوبي مي دانند براي از بين بردن جامعه اسلامي بايد بنيان خانواده را متزلزل کند.

فرمانده سپاه شهرستان بن گفت: تبديل شدن دغدغه ها و مشکلات به مطالبات توسط نخبگان براي پيشرفت الزامي بوده و نيرو هاي فهيم و بصير بسيجيان، به خوبي توانستند در حوزه هاي مختلف از جمله فرهنگ و اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کنند.

فرمانده سپاه بن گفت: احياي واحدهاي توليدي و خويش فرما توسط بسيج سازندگي و کمک به دولت از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادي است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، در اين مجمع امامقلي اماني به عنوان رئيس مجمع و محدثه سادات کاظمي و نجفقلي اکبري به عنوان بازرسين اين مجمع برگزيده و در ۸ قالب به صورت جداگانه فعاليت خواهند کرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۹:۱۸

31 Jan 2020