کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه شهرستان بن در مجمع بسيجيان:

تبديل دغدغه ها و مشکلات به مطالبات، از وظايف نخبگان بسيجي است

25 شهريور 1394 ساعت 10:40

فرمانده سپاه شهرستان بن گفت: تبديل شدن دغدغه ها و مشکلات به مطالبات توسط نخبگان جهت پيشرفت الزامي بوده و نيرو هاي فهيم و بصير بسيجيان، به خوبي توانستند در حوزه هاي مختلف از جمله فرهنگ و اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سرهنگ دوم پاسدار سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه شهرستان بن در مجمع بسيجيان اين شهرستان گفت: بسيج ماموريت خود را در راستاي اقتصاد، فرهنگ و مسائل روز جامعه تعيين مي کند و اساس کار خود را بيانات امام خامنه اي مدظله العالي و ابلاغات ايشان قرار مي دهد.

موسوي تصريح کرد: يکي از وظايف اصلي ما برطرف نمودن دغدغه هاي امام خامنه اي مدظله العالي است و تاکيدات ايشان بر روي مسائل فرهنگي و تلاش در برطرف نمودن معضلات فرهنگي جامعه اسلامي است و اين تاکيدات وظايف ما را به خوبي ترسيم مي کند.

فرمانده سپاه بن تاکيد کرد: دشمنان نقشه هاي خود را بر اساس باورها و اعتقادات مردم طراحي کرده و بسيج ماموريت خود را در مقابله با اين دسيسه ها قرار داده است.

وي خاطر نشان کرد: مساله مهم نفوذ دشمنان از طريق ماهواره ها و تاثيرگذاري آن بر روي خانواده ها است چراکه دشمنان به خوبي مي دانند براي از بين بردن جامعه اسلامي بايد بنيان خانواده را متزلزل کند.

فرمانده سپاه شهرستان بن گفت: تبديل شدن دغدغه ها و مشکلات به مطالبات توسط نخبگان براي پيشرفت الزامي بوده و نيرو هاي فهيم و بصير بسيجيان، به خوبي توانستند در حوزه هاي مختلف از جمله فرهنگ و اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کنند.

فرمانده سپاه بن گفت: احياي واحدهاي توليدي و خويش فرما توسط بسيج سازندگي و کمک به دولت از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادي است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، در اين مجمع امامقلي اماني به عنوان رئيس مجمع و محدثه سادات کاظمي و نجفقلي اکبري به عنوان بازرسين اين مجمع برگزيده و در ۸ قالب به صورت جداگانه فعاليت خواهند کرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24478

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24478/تبديل-دغدغه-مشکلات-مطالبات-وظايف-نخبگان-بسيجي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir