۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۴۳۷۹
بخشدار مرکزي شهرستان اردل:

50 درصد جوانان اردل بيکار هستند

بخشدار مرکزي شهرستان اردل با بيان اينکه 50 درصد جوانان شهرستان اردل بيکار هستند افزود: بايد با همفکري، مشکل بيکاري را در اين شهرستان رفع کرد و مردم نتيجه اين تلاش ها را ببينند.
50 درصد جوانان اردل بيکار هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل در جلسه کارگروه اشتغال و برنامه ريزي شهرستان اردل که با حضور مسئولين شهرستان برگزار شد سيره رهبر کبير انقلاب را خدمت بي‌منت به مردم عنوان کرد و افزود: همه مسئولين بايد تلاش کنند با تاسي از امام خميني(ره) و نگاه بلند آن حضرت، خدمت خالصانه و دلسوزانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انصاري با بيان اينکه خوشرفتاري با مردم و تکريم ارباب رجوع يکي از الزامات مديريت است خاطرنشان کرد: براي تحقق معناي واژه "ارباب رجوع" بايد مديران هم در نگاه و هم در عمل، ارباب بودن مراجعان و مردم را بپذيرند.

وي اشتغال به عنوان يکي از چالش‌هاي مهم پيش روي جوان امروز اشاره کرد و گفت: قطعا با حل مشکلات اشتغال، آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي نيز کاهش مي‌يابد و جامعه مسير توسعه را با شتاب بيشتري طي مي‌کند.

اين مسئول با اشاره به سخن مولاي متقيان در مذمت فقر اظهار داشت: براي توسعه فرهنگي و اجتماعي ابتدا بايد اقتصاد را سامان بخشيد و نمي‌توان انتظار داشت جواني که با مشکلات شديد مالي مواجه است، بتواند نگاه خود را به مسائل فرهنگي و اجتماعي معطوف سازد.

بخشدار مرکزي شهرستان اردل با بيان اينکه ۵۰ درصد جوانان شهرستان اردل بيکار هستند افزود: بايد با همفکري، مشکل بيکاري را در اين شهرستان رفع کرد و مردم نتيجه اين تلاش ها را ببينند.

انصاري کارآفريني را يکي از موثرترين راه‌هاي کاهش فقر و اشتغال پايدار عنوان کرد و افزود: جوانان بايد با نگاه کلان، سرمايه‌گذاري مولد و موثر را مورد توجه قرار دهند و شرايط را براي اشتغال خود و سايرين فراهم سازند.

وي با تاکيد بر اينکه ظرفيت اشتغال دولتي محدود است تصريح کرد: جوانان بايد در امر اشتغالزايي به دولت کمک کنند و دولت نيز از سرمايه‌گذاران و طرح‌هاي اشتغال زايي حمايت مي‌کند.

بخشدار مرکزي شهرستان اردل ابراز داشت: با تاکيد دولت تدبير و اميد بر ايجاد اشتغال در روستاها، طرح مشارکت مردمي در راه‌اندازي واحدهاي توليدي در دستور کار قرار گرفته و اجراي اين طرح مي‌تواند توسعه روستاها را شتاب بخشيده و ماندگاري روستائيان را نيز افزايش دهد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۶:۵۸:۱۸

30 Mar 2020