کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار مرکزي شهرستان اردل:

50 درصد جوانان اردل بيکار هستند

19 شهريور 1394 ساعت 8:47

بخشدار مرکزي شهرستان اردل با بيان اينکه 50 درصد جوانان شهرستان اردل بيکار هستند افزود: بايد با همفکري، مشکل بيکاري را در اين شهرستان رفع کرد و مردم نتيجه اين تلاش ها را ببينند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل در جلسه کارگروه اشتغال و برنامه ريزي شهرستان اردل که با حضور مسئولين شهرستان برگزار شد سيره رهبر کبير انقلاب را خدمت بي‌منت به مردم عنوان کرد و افزود: همه مسئولين بايد تلاش کنند با تاسي از امام خميني(ره) و نگاه بلند آن حضرت، خدمت خالصانه و دلسوزانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انصاري با بيان اينکه خوشرفتاري با مردم و تکريم ارباب رجوع يکي از الزامات مديريت است خاطرنشان کرد: براي تحقق معناي واژه "ارباب رجوع" بايد مديران هم در نگاه و هم در عمل، ارباب بودن مراجعان و مردم را بپذيرند.

وي اشتغال به عنوان يکي از چالش‌هاي مهم پيش روي جوان امروز اشاره کرد و گفت: قطعا با حل مشکلات اشتغال، آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي نيز کاهش مي‌يابد و جامعه مسير توسعه را با شتاب بيشتري طي مي‌کند.

اين مسئول با اشاره به سخن مولاي متقيان در مذمت فقر اظهار داشت: براي توسعه فرهنگي و اجتماعي ابتدا بايد اقتصاد را سامان بخشيد و نمي‌توان انتظار داشت جواني که با مشکلات شديد مالي مواجه است، بتواند نگاه خود را به مسائل فرهنگي و اجتماعي معطوف سازد.

بخشدار مرکزي شهرستان اردل با بيان اينکه ۵۰ درصد جوانان شهرستان اردل بيکار هستند افزود: بايد با همفکري، مشکل بيکاري را در اين شهرستان رفع کرد و مردم نتيجه اين تلاش ها را ببينند.

انصاري کارآفريني را يکي از موثرترين راه‌هاي کاهش فقر و اشتغال پايدار عنوان کرد و افزود: جوانان بايد با نگاه کلان، سرمايه‌گذاري مولد و موثر را مورد توجه قرار دهند و شرايط را براي اشتغال خود و سايرين فراهم سازند.

وي با تاکيد بر اينکه ظرفيت اشتغال دولتي محدود است تصريح کرد: جوانان بايد در امر اشتغالزايي به دولت کمک کنند و دولت نيز از سرمايه‌گذاران و طرح‌هاي اشتغال زايي حمايت مي‌کند.

بخشدار مرکزي شهرستان اردل ابراز داشت: با تاکيد دولت تدبير و اميد بر ايجاد اشتغال در روستاها، طرح مشارکت مردمي در راه‌اندازي واحدهاي توليدي در دستور کار قرار گرفته و اجراي اين طرح مي‌تواند توسعه روستاها را شتاب بخشيده و ماندگاري روستائيان را نيز افزايش دهد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24379

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24379/50-درصد-جوانان-اردل-بيکار-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir