۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۴۳۴۶
مسئول نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن:

سرمايه گذاري در بخش کشاورزي عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن است

مسئول نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن گفت: سرمايه گذاري در بخش کشاورزي و ايجاد مشاغل خانگي و فعال نمودن حوزه تعاون عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن است.
سرمايه گذاري در بخش کشاورزي عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن است
به گزارش جهانبین نیوز هومان داودي مسئول نمايندگي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک هفته تعاون گفت: يکي از رسالت هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي بحث ايجاد و فرهنگ سازي کار و تعاون در سطح جامعه است.

داودي اظهار کرد: اگر جامعه اي کار داشته باشد و اشتغال ايجاد شود قطعا در روند پويايي و سرافرازي ممکلت موثر خواهد بود.

مسئول نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن تصريح کرد: ايجاد فرصت هاي شغلي با توجه به سرمايه گذاري از سوي سرمايه گذاران در بخش صنعت، خدمات، توليد و تعاون از رسالت هاي اين وزارت است.

وي خاطر نشان کرد: ايجاد فرصت هاي شغلي مستلزم بسترسازي متناسب با شرايط موجود بوده و در حال حاضر اقتصاد مقاومتي يکي از پايه و اساس اقتصادي فعلي کشور است و اگر به مرحله اجرايي برسد در اشتغال نيز موثر خواهد بود.

داودي سرمايه گذاي در بخش کشاورزي را عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن دانست و افزود: سرمايه گذاري در بخش کشاورزي و فراهم آوردن شرايطي براي بهره برداري بالا از محصولات مي تواند در کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن موثر باشد.

وي گفت: در حال حاضر با توجه به ظرفيت و پتانسيل موجود در بخش کشاورزي شهرستان مي توانيم با سرمايه گذاري صحيح و استفاده از راه کار هاي عملي پربازده نرخ بيکاري را در اين شهرستان کاهش دهيم.

داودي خاطر نشان کرد : در حال حاضر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي بر روي ايجاد مشاغل خانگي و فعال نمودن حوزه تعاون در اين شهرستان تمرکز کرده است.

وي صنايع تبديلي و ايجاد سرد خانه هاي متناسب با توليدات کشاورزي را براي ارتقا کيفيت محصولات کشاورزي و پر بازده کردن آن ها اساسي دانست و گفت: عدم آگاهي کشاورزيان از صنايع تبديلي و استفاده صحيح از سردخانه هاي متناسب با توليدات کشاورزي موجب عدم بهره برداري صحيح و کافي از محصولات کشاورزي بوده و فرهنگ سازي و آگاهي بخشي به کشاورزان جز اولويت هاي اوليه کاري اين اداره است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر ، دفتر نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي در تاريخ ۳۰ تير ماه سال جاري راه اندازي و هومان داودي کارشناس برق الکترونيک با سابقه نوزده سال در سمت هاي مختلف در اين اداره به عنوان مسئول دفاتر نمايندگي ادارات تعاون،کارورفاه اجتماعي شهرستان هاي بن و سامان معرفي گرديد.

انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۰:۰۳

31 Jan 2020