کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن:

سرمايه گذاري در بخش کشاورزي عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن است

17 شهريور 1394 ساعت 11:06

مسئول نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن گفت: سرمايه گذاري در بخش کشاورزي و ايجاد مشاغل خانگي و فعال نمودن حوزه تعاون عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن است.


به گزارش جهانبین نیوز هومان داودي مسئول نمايندگي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک هفته تعاون گفت: يکي از رسالت هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي بحث ايجاد و فرهنگ سازي کار و تعاون در سطح جامعه است.

داودي اظهار کرد: اگر جامعه اي کار داشته باشد و اشتغال ايجاد شود قطعا در روند پويايي و سرافرازي ممکلت موثر خواهد بود.

مسئول نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن تصريح کرد: ايجاد فرصت هاي شغلي با توجه به سرمايه گذاري از سوي سرمايه گذاران در بخش صنعت، خدمات، توليد و تعاون از رسالت هاي اين وزارت است.

وي خاطر نشان کرد: ايجاد فرصت هاي شغلي مستلزم بسترسازي متناسب با شرايط موجود بوده و در حال حاضر اقتصاد مقاومتي يکي از پايه و اساس اقتصادي فعلي کشور است و اگر به مرحله اجرايي برسد در اشتغال نيز موثر خواهد بود.

داودي سرمايه گذاي در بخش کشاورزي را عامل کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن دانست و افزود: سرمايه گذاري در بخش کشاورزي و فراهم آوردن شرايطي براي بهره برداري بالا از محصولات مي تواند در کاهش نرخ بيکاري در شهرستان بن موثر باشد.

وي گفت: در حال حاضر با توجه به ظرفيت و پتانسيل موجود در بخش کشاورزي شهرستان مي توانيم با سرمايه گذاري صحيح و استفاده از راه کار هاي عملي پربازده نرخ بيکاري را در اين شهرستان کاهش دهيم.

داودي خاطر نشان کرد : در حال حاضر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي بر روي ايجاد مشاغل خانگي و فعال نمودن حوزه تعاون در اين شهرستان تمرکز کرده است.

وي صنايع تبديلي و ايجاد سرد خانه هاي متناسب با توليدات کشاورزي را براي ارتقا کيفيت محصولات کشاورزي و پر بازده کردن آن ها اساسي دانست و گفت: عدم آگاهي کشاورزيان از صنايع تبديلي و استفاده صحيح از سردخانه هاي متناسب با توليدات کشاورزي موجب عدم بهره برداري صحيح و کافي از محصولات کشاورزي بوده و فرهنگ سازي و آگاهي بخشي به کشاورزان جز اولويت هاي اوليه کاري اين اداره است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر ، دفتر نمايندگي اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي در تاريخ ۳۰ تير ماه سال جاري راه اندازي و هومان داودي کارشناس برق الکترونيک با سابقه نوزده سال در سمت هاي مختلف در اين اداره به عنوان مسئول دفاتر نمايندگي ادارات تعاون،کارورفاه اجتماعي شهرستان هاي بن و سامان معرفي گرديد.

انتهاي پيام/۵۲۰ز


کد مطلب: 24346

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24346/سرمايه-گذاري-بخش-کشاورزي-عامل-کاهش-نرخ-بيکاري-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir