۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۲۴۳۰۳
فرمانده سپاه بن:

يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه بن گفت: همزمان با رويداد بزرگ فرهنگي و استقبال از کنگره سرداران و ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري؛ يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن ۲۶ شهريور ماه ۱۳۹۴برگزار مي‌شود.
يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: آنچه باعث بقاي اسلام و نظام اسلامي است فرهنگ ايثار و شهادت است و اين فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده و ما بايد به آن توجه ويژه‌اي داشته باشيم.

وي افزود: توجه به فرهنگ ايثار و شهادت راز بيمه شدن کشور در برابر دشمنان است؛ جامعه امروز نيازمند گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است که در اين زمينه همه دست اندرکاران وظيفه مهمي را بر عهده دارند.

موسوي تصريح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلي است که هميشه فروزان است و نيازهاي فکري و معنوي نسل فعلي و نسل‌هاي بعدي را تأمين مي‌کند.

فرمانده سپاه بن گفت: همزمان با رويداد بزرگ فرهنگي و استقبال از کنگره سرداران و ۲۴۰۰ شهيد استان چهارمحال و بختياري؛ يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن و دو شهيد گمنام شهرستان بن ۲۶ شهريور ماه ۱۳۹۴ برگزار مي‌شود.

وي تصريح کرد: زنده نگه‌داشتن ياد شهدا، انتقال مفاهيم ايثار و شهادت به نسل نوجوان و جوان امروز، تجديد ميثاق با شهدا و لبيک به ولي‌فقيه زمان امام خامنه‌اي (مدظله العالى) از اهداف برگزاري اين يادواره است.

موسوي افزود: در حاشيه اين يادواره سلسله نمايشگاه‌هايي براي هر شهر و روستاي شهرستان به منظور معرفي شهدا و همچنين ادارات و نهادهاي شهرستاني از جمله جهاد کشاورزي، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و نهاد هاي فرهنگي و قرآني پيش‌بيني شده است.

فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: معرفي شهداي شاخص، اميران و شهداي ملي و پرداختن به سيره شهدا با استفاده از کلام شهداي عالي‌قدر در وصيت نامه‌هايشان جز برنامه‌هاي ويژه اين يادواره است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۰:۱۰

27 Dec 2019