کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بن:

يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن برگزار مي‌شود

15 شهريور 1394 ساعت 10:33

فرمانده سپاه بن گفت: همزمان با رويداد بزرگ فرهنگي و استقبال از کنگره سرداران و ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري؛ يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن ۲۶ شهريور ماه ۱۳۹۴برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: آنچه باعث بقاي اسلام و نظام اسلامي است فرهنگ ايثار و شهادت است و اين فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده و ما بايد به آن توجه ويژه‌اي داشته باشيم.

وي افزود: توجه به فرهنگ ايثار و شهادت راز بيمه شدن کشور در برابر دشمنان است؛ جامعه امروز نيازمند گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است که در اين زمينه همه دست اندرکاران وظيفه مهمي را بر عهده دارند.

موسوي تصريح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلي است که هميشه فروزان است و نيازهاي فکري و معنوي نسل فعلي و نسل‌هاي بعدي را تأمين مي‌کند.

فرمانده سپاه بن گفت: همزمان با رويداد بزرگ فرهنگي و استقبال از کنگره سرداران و ۲۴۰۰ شهيد استان چهارمحال و بختياري؛ يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن و دو شهيد گمنام شهرستان بن ۲۶ شهريور ماه ۱۳۹۴ برگزار مي‌شود.

وي تصريح کرد: زنده نگه‌داشتن ياد شهدا، انتقال مفاهيم ايثار و شهادت به نسل نوجوان و جوان امروز، تجديد ميثاق با شهدا و لبيک به ولي‌فقيه زمان امام خامنه‌اي (مدظله العالى) از اهداف برگزاري اين يادواره است.

موسوي افزود: در حاشيه اين يادواره سلسله نمايشگاه‌هايي براي هر شهر و روستاي شهرستان به منظور معرفي شهدا و همچنين ادارات و نهادهاي شهرستاني از جمله جهاد کشاورزي، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و نهاد هاي فرهنگي و قرآني پيش‌بيني شده است.

فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: معرفي شهداي شاخص، اميران و شهداي ملي و پرداختن به سيره شهدا با استفاده از کلام شهداي عالي‌قدر در وصيت نامه‌هايشان جز برنامه‌هاي ويژه اين يادواره است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24303

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24303/يادواره-۴۰۰-شهيد-شهرستان-بن-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir