۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۴۱۳۸
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری

نوسازی ناوگان حمل ونقل باري با اعطاء وام با كارمزد 12 و15 درصد

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باري و ایجاد تسهیلات ويژه برای تقویت بنیه مالی متقاضیان وسیله نقلیه جدید، طرح توسعه و نوسازی ناوگان با استفاده از تسهیلات ويژه بانكی وبا اعطاء وام با نرخ 12 و15 درصد اجرا مي شوند.
نوسازی ناوگان حمل ونقل باري با اعطاء وام با كارمزد 12 و15 درصد
به گزارش جهانبین نیوز منوچهر سلمان زاده مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری با بيان اينكه در حال حاضر اعطای تسهیلات در خصوص توسعه ناوگان و خریداری ناوگان جدید برای ناوگان عمومي باري شامل انواع كشنده امكان پذیرشده است،گفت: میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان به تفكیك نوع ناوگان در دو بخش توسعه و نوسازی مشخص شده است و متقاضیان می‌توانند ناوگان باري خود را از رده خارج كنند.

سلمان زاده به مبالغ تسهيلات به تفكيك انواع كاميون كشنده اشاره كرد و گفت: فرايند و شرايط واگذاري ناوگان با استفاده از تسهيلات بانكي(ليزينگي و غيره) صورت مي گيرد و اين ميزان تسهيلات به تفكيك انواع كاميون كشنده حداكثر ۷۰ درصد كارمزد ۱۲ و ۱۵ درصد براي نوسازي اعطا مي شود.

وي تصريح كرد : متقاضيان مي توانند ناوگان باري عمومي فرسوده برون شهري (بياباني) خود را در مراكز اسقاط معين از رده خارج نمايند و در ازاي فروش ناوگان فرسوده خود به وارد كنندگان خودروهاي شخصي و اسقاط آن در مراكز اسقاط معين ، گواهي اسقاط از رده خارج كردن ناوگان فرسوده را دريافت نمايند.

وی افزود: متقاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۳-۳۲۲۴۴۸۵۲- ۰۳۸ تماس حاصل نمايند و يا با مراجعه به سايت اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان چهارمحال وبختياري به آدرس: www.charmahal.com اطلاعات تكميلي را دريافت نمايند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۴:۵۴

4 Jan 2020