۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۴۰۴۰
در هفته حج:

همایش یاوران حجاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته حج در کارگزاران حج و زیارت استان خون اهدا خواهند کرد.
همایش یاوران حجاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، حج فرصتی برای بندگی و حضور در پیشگاه الهی است و این روزها با نزدیکی به زمان برگزاری این مراسم روحانی نه تنها کسانی که خود را برای تشرف به سرزمین وحی آماده می‌کنند بلکه همه افراد در دل خود شور و احساسی بزرگ دارند.

این روزها همه به فکر آخرین زیارت امام حسین افتاده‌اند و در قلب خود آخرین دعای عرفه‌ای را که سرور و سالار شهدا در سرزمین وحی زمزمه کرد را مرور می‌کند.

این مراسم روحانی همواره بر قلب‌ها تاثیر مثبت داشته است زیرا برزگاری یان مراسم اوج وحدت بین مسلمانان را نشان می‌دهد و در این مراسم معنوی مومنان روح خود را بیشتر به خدای بزرگ نزدیک می‌بینند و با حال معنوی که به آن‌ها دست می‌دهد.

یوسف آقابزرگی مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: همه ساله از روز ولادت حضرت معصومه به مدت یک هفته به نام هفته حج نامگذاری شده است.

وی برنامه‌هایی که به مناسبت این هفته برگزار می‌شوند را گل‌افشانی قبور شدا گمنام در تپه نورالشهدای شهرکرد دانست و افزود: در این مراسم ضمن قباروبیقبور شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدا ادای احترام شد.

آقابزرگی به دیدار کارگزارن حج و زیارت با استاندار در روز سه شنبه خبر داد و افزود: بعد از این برنامه همایش بانوان زائر حج تمتع در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول به دیدار کارگزاران حج و زیارت با نماینده ولی‌فقیه در روز چهارشنبه اشاره و بیان داشت: بعد از برگزاری این برنامه اهداء خون کارگزارن در برنامه خواهد بود.

وی با بیان اینکه همایش یاوران حجاج در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: علاوه بر این برنامه روز جمعه کارگزارن حج و زیارت در مراسم نماز جمعه حضور خواهند یافت و در این مراسم سوالات نمازگزارن در این زمینه را پاسخ خواهند داد.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۷:۱۶

16 Feb 2020