۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۳۸۹۲
استاد حوزه و دانشگاه:

از هر چهار ازدواج یک طلاق صورت می گیرد/ برنامه های بی بندو بار ماهواره عامل اصلی طلاق

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جهاد بر زن واجب نیست گفت: زن همین اندازه که کانون خانواده را گرم نگه دارد خود بهترین جهاد در راه خداست.
از هر چهار ازدواج یک طلاق صورت می گیرد/ برنامه های بی بندو بار ماهواره عامل اصلی طلاق
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت السلام و المسلمین دکتر رفیعی در یادواره شهدای زن استان اظهار داشت:در طول تاریخ علی رقم اینکه جهاد بر زنان واجب نبود اما سه زن که در راه خدا به شهادت رسیدند همیشه و اسوه و الگو برای همه جهانیان بوده است.

وی تصریح کرد: اولین زن شهید در طول تاریخ آسیه همسر فرعون، دومین زن سمیه همیر یاسر و مادر عمار و سومین زن فاطمه زهرا بوده است.

رفیعی بیان داشت: متاسفانه امروزه از هر چهار ازدواج یک طلاق صورت می گیرد و یکی از اصلی ترین موارد آن برنامه های بی بند و بار ماهواره بوده است.

وی اذعان داشت:دشمن در عرصه نظامی و هسته ای ، تحریم ها موفق نشده است اما متاسفانه در عرصه فرهنگی موفق بوده است.

رفیعی با بیان اینکه چیزی در این دنیا بالاتر از شهادت نیست عنوان کرد: اولین قطره ای که از خون شهید بر زمین می ریزد تمامی گناهان آن ها آمرزیده خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ، امروزه در فضای مجازی آمار فساد را می بینیم گفت: ما باید از فضاهای مجازی بهترین استفاده ها را داشته باشیم و بتوانیم اخلاق شهدا را در این فضا ها ترویج دهیم.

رفیعی افزود: باید خصوصیات اخلاقی شهدا را برای جوانان امروز شرح داده و سعی کنیم جوانان را به سمت چیزی که شهدا از ما خواسته اند سوق دهیم.

وی اظهار داشت: یادواره شهدا خوب است اما کافی نیست ، یاد شهدا باید در زندگی و آینده ما وجود داشته باشد .

رفیعی عنوان کرد: جایگاه شهدای زن ، مقام شهید و پیاده کردن اخلاق شهدا سه هدف اصلی بنده برای حضور در این یادواره بوده است .

وی تاکید کرد: کنترل خشم، کنترل شهوت و کنترل عفت موجب می شود انسان با شهدا محشور شود.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۴:۵۰

4 Jan 2020