۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۲۳۸۸۱
بیانیه بسیج جامعه زنان:

زن مسلمان، حضور در عرصه اجتماعی را در آرایش و خیابان گردی نمی داند

در بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قشر بسیج زنان، آمده است: کسانی که حضور اجتماعی زنان را تنها در مد و مزون ها می بینند، کوته بین هستند.
زن مسلمان، حضور در عرصه اجتماعی را در آرایش و خیابان گردی نمی داند
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن کامل بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت روز بسیج زنان، به شرح ذیل منتشر شد:

نام بسیج ترجمه آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است و بسیجی حب علی علیه السلام در دل، بغض عدو در قلب و سلاح دفاع در دست دارد.

زنان بسیجی، پرچم داران عفت فاطمی در عرصه جهد و شهادت اند. سلام بر چادرهایی که پرچم آزادیخواهی مظلومان اند، سلام بر دستان نحیفی که در آخرین لحظات حیات، تمام توان خود را در پنجه های خود جمع کردند تا حجاب شرف را بر تن کشند؛ تا مبادا حتی لحظه ای چشم نامحرم بر آنها بیفتد و درود بر زنان مجاهد که با قیام زهار گونه و زینب گونه خود یاوه گویان را بر جایشان نشاندند. و به کسانی که اسوه حضرت زهرا سلام الله علیها را افسانه می خواندند و غیرقابل تطبیق با زندگی امروز می پنداشتند، نشان دادند که می توان در دنیای امروز فاطمی زندگی کرد و هفت هزار زن شهید درخشان ترین جلوه این حقیقت و قله زنان ایرانی اند.

سلام بر شهیدان، سلام بر پاره های تن رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، سلام بر پیکرهای غرق به خون در اوج حیا و شرافت، سلام بر قدم های زنانی که زیر شدیدترین شکنجه ها نلرزیدند و حسرت یک آه را بر دل دشمنان نهادند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حرکت زنان و نهضت مؤثر آنان را در میدان های مختلف فرهنگی، سیاسی و علمی به عنوان یکی از بهترین شاخص های انقلاب عظیم اسلامی اعلام داشته، و بسیاری از شکوفایی جامعه را در پرتو حرکت خردمندانه و هوشیارانه ی زنان جامعه ی اسلامی معرفی می کند.

ضرورت حضور سیاسی، اجتماعی و دفاعی زنان مسلمان زمانی مهم جلوه می کند که بقای انقلاب اسلامی به جزء حمایت مردان و زنان این مرز و بوم میسر نیست؛ به ویژه این که زنان، چون در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ تر و در دفاع مقدس، نقش اساسی داشته اند؛ در حفظ ارزش های آن دو هم باید همان نقش را همچنان حفظ کنند.

و امروز بسیج جامعه زنان این مسئولیت خطیر را به فرموده ی رهبر عزیزمان به دوش می کشد که ولی امرمان امام خامنه ای مدظله العالی، می فرمایند:" زنان مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای تمام زنان جهان خواهند بود پس از معلم اول که زنان صدر اسلام بودند." و چه تنگ نظرند کسانی که زنان را تنها در مطبخ و حرمسرا می دانند و حضور اجتماعی زنان را برنمی تابند و چه کوته بین هستند کسانی که حضور اجتماعی زنان را تنها در مد و مزون ها می بینند.

اما زن مسلمان مجاهد ایرانی و دلداده خدا، حضور در عرصه اجتماعی را در آرایش و خیابان گردی نمی داند و پیوسته خلوت را ترجیح می دهد و تربیت فرزندان صالح را در اولویت قرار می دهد و در عین حال با تیزبینی، تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را زیر نظر می گیرد و آنگاه که وقت نقش آفرینی می شود با همان پاکدامنی، حجاب، عفت، نجابت و شرف، چنان می درخشد که همگان را متحیر می کند.

و این فراز از وصیت نامه شهیده مریم فرهانیان به خوبی گویای همین آزادگی روحی و معنوی زنان این مرز و بوم است که فرمود:" اگر همواره در راه اسلام و برای تحقق بخشیدن به آرمان اسلام باشید، خدا و امام زمان عج پشتیبان شما هستند... به ولایت فقیه ارج بنهیم و بدانیم تنها در این صورت در دنیا و آخرت موفق می شویم که با همدیگر صمیمی باشیم. یار و رفیق همدیگر باشیم و با دشمن مقابله کنیم. چه دشمنانی که در درون خود ما هستند،‌چه دشمنان بیرونی."

و این سخن یک زن ایرانی است که از وارستگی و قدرت روحی زنان بسیجی نشأت می گیرد که بسیج هتک دین را نمی پسندد، ترویج ابتذال را قبول ندارد، تضعیف ارکان نظام را برنمی تابد، وحدت را توصیه و اختلاف را نهی می کند، سوء استفاده را ناشایست و فتنه گری را به نفع کشور نمی داند، دین زدایی را گناه و مبارزه با دشمن را افتخار می داند، بر عقل دشمنان خارجی می خندد و دشمنان داخلی را نصیحت می کند، به مهاجمان فرهنگی هشدا و خودباختگان داخلی را به اعتماد به نفس دعوت می کند و خلاصه غفلت را خطرناک و هوشیاری را بسیار ضروری می داند.

و امروز ما بسیجیان سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ضمن اعلام مجدد آمادگی همه جانبه خود در دفاع از تمام ارزش های والای نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران، با ولی نعمتمان امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز تجدید میثاق نموده و به همه ی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران هشدار می دهیم که آرزوی حذف شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا را با خود به گور خواهند برد و ما همیشه به فرموده ی معمار کبیر انقلابمان پایبندیم و آمریکا را همیشه و در همه جا شیطان بزرگ می دانیم، چه با آنها پای میز مذاکره بنشینیم و از حقوق مسلم خود دفاع کنیم و چه آنها را در حسرت گفتگو با سربازان هسته ای مان باقی بگذاریم.
و در هر صورت این عزت و سربلندی را ثمره ی خون هزاران شهید بالاخص شهدای عزیز هسته ای می دانیم و به روان همه ی شهداء درود و صلوات می فرستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا
ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی جهان بین

درصورت صلاحدید پایگاه خبری تحلیلی رادکانا را در پایگاه خبری وزین خود لینک نمایید و به ما اطلاع داده تا پایگاه خبری پرمحتوا و وزین شما را در پایگاه خبری رادکانا لینک نماییم.

باتشکر- مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۳۱

30 Dec 2019