۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۳۸۷۳
فرماندار بروجن:

پذيرش معتادان در کمپ هاي ترک اعتياد بروجن کاهش يافت

فرماندار بروجن در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر از كاهش ۵۰ درصدي پذيرش معتادان در مراكز و كمپ هاي ترك اعتياد اين شهرستان خبر داد.
پذيرش معتادان در کمپ هاي ترک اعتياد بروجن کاهش يافت
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر از كاهش ۵۰ درصدي پذيرش افراد معتاد در مراكز و كمپ هاي ترك اعتياد اين شهرستان خبر داد.

فياضي با بيان اينكه پنج مركز ترك اعتياد به صورت فعال در شهرستان بروجن مشغول به فعاليت و ارائۀ خدمات مي باشند، افزود: اين درصد كاهش يك آمار نويد بخش و حاصل تلاش مجموعۀ اجرايي شهرستان در پيشگيري، كنترل و مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وي همچنين گفت: امكانات و تجهيزات در پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر بايستي به روز رساني و از كارشناسان خبره در امر آموزش استفاده گردد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال وبختياري نيز در اين نشست با اشاره به اينكه نرخ شيوع مواد مخدر در استان ۲/۱ مي باشد، اين نرخ را در شهرستان بروجن ۶/۰ عنوان كرد كه اين كاهش ۵۰ درصدي مصرف مواد مخدر در شهرستان نشان دهندۀ پيگيري و تلاش موثر در كنترل و مبارزۀ با مواد مخدر در اين شهرستان مي باشد.

داريوش رضايي همچنين با بيان اينكه سند اشتغال افراد رها شده از اعتياد با همكاري معاونت اجتماعي اداره كل دادگستري استان تدوين شده، اين اقدام را گامي ارزشمند در اشتغال و توانمندسازي اين اشخاص عنوان كرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۲۰

2 Jan 2020