۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۳۶۴۰
در پی درج خبر بی توجهی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان...

جوابیه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری

در پی درج خبر بی توجهی مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ، رنج مردم روستای دزک !! مورخ 24 تیر1394 روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری جوابیه ای را به دفتر این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرد.
جوابیه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز در پی درج خبر بی توجهی مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ، رنج مردم روستای دزک !! مورخ 24 تیر1394 روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری جوابیه ای را به دفتر این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرد که به شرح ذیل می باشد.

با سلام و احترام درپاسخ به تیتردرج شده در آن خبرگزاری تحت عنوان (بی توجهی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان،رنج مردم روستای دزک) به استحضار مردم شریف روستای دزک می رساند،پس از کم آب شدن چاه موجود در روستای دزک ،این شرکت بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع علیرغم نداشتن ردیف اعتبار ساخت این پروژه، نسبت به درخواست حفر چاه جدیداز طریق شرکت آب منطقه ای استان اقدام نمود.در حین سپری شدن مراحل اخذ مجوز، شورا ودهیار محترم روستای دزک به معاونت فنی این شرکت مراجعه نموده و اصرار ورزیده که محل مورد نظر حفر چاه جدید جا بجا شود که این امر خود وقفه ای در مراحل اجرا پیش آورد.

همچنین مراحل اخذ مجوز از آب منطقه ای در مورخه ۱۸/۴/۹۴ به شماره ۳۴۶۰۴/۹۴/۳۹۹۰ اخذ گردید . در خصوص پیمانکار طرف قرارداد اعلام می گردد که تاریخ عقد قرار داد مورخ ۲۲/۴ / ۹۴ می باشد که زمان زیادی از آن سپری نشده است . انشاءالله در چند روز آینده چاه حفر می شود ومشکل مردم شریف دزک رفع می گردد.پیرامون مطالب درج شده در سایت مذکور نسبت به محل زندگی شخصی مدیر عامل، این مطلب وارد شدن به حریم خصوصی افراد محسوب می شود که این امر خلاف قانون می باشد و این شرکت حق پیگیری آن را برای خود محفوظ می داند.جا دارد به یکی دیگر از نکات محوری توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مطبوعات در یکی دو سال اخیر اشاره نمود ،که پرهیز از سیاه‌نمایی وضع موجود بوده است. ایشان تاکید دارند که <<عملکرد مطبوعات باید به بهبود وضعیت کشور منجر شود و نباید مردم را نسبت به آینده، ناامید کرد. متأسفانه برخی مطبوعات نیز به دلیل بعضی اغراض، فقط تیتر منفی می‌زنند که این روش کار غلطی است.>>مراتب جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی موضوع به مردم عزیز روستای دزک منعکس می گردد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۴:۴۲

5 Jan 2020