۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۲۳۶۳۵
رئيس اداره راه و شهر سازي کوهرنگ

پيچ هاي خطرناک در محورهاي پر تردد کوهرنگ حذف شدند

مهندس مهدي مرتضوي با اشاره به اقدامات اداره راه و شهر سازي کوهرنگ گفت: در اولين اقدام پيچ هاي خطرناک را اصلاح کرديم و با تلاش شبانه روزي آنها را حذف کرديم.
پيچ هاي خطرناک در محورهاي پر تردد کوهرنگ حذف شدند
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی مرتضوی رئيس اداره راه و شهر سازي شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با کوهرنگ خبر اظهار کرد: با توجه به تعطيلات چند روزه عيد فطر، شهرستان کوهرنگ ميزبان جمعيت عظيمي از گردشگران خواهد بود و به همین دلیل اقداماتي در حوزه راه انجام داده شد.

مرتضوي با اشاره به اقدامات اداره راه و شهر سازي کوهرنگ گفت: در اولين اقدام پيچ هاي خطرناک را با تلاش شبانه روزي حذف کرديم.

وی افزود: با توجه به حادثه ها و تصادف زياد در محورهاي پر رفت و آمد اين شهرستان بخصوص در محور چلگرد - فارسان، به طول بيش از 51 متر سرعت گير نصب کرديم.

این مسئول از لکه گيري 900 متر مربع در محور هاي پر رفت و آمد خبر داد و تصريح کرد: اين اقدام در راستاي ايمني جاده ها انجام شده است.

مرتضوي گفت: تنغيه پل به 70 متر معکب رسيد و ريزش برداري هم به مساحت 1600 متر معکب انجام شد.

وی تاکید کرد: علف کني و تسطيح حريم راه اصلي به ميزان 60000 متر مربع و شانه سازي به طول 1600 از ديگر خدمات اداره راه و شهرسازي است.

اين مسئول شانه سازي راه روستا به ميزان 11 هزار متر مربع، تنظيم قنا راه اصلي به طول 12 هزار متر مربع و راه روستايي را 8 هزار متر مربع بيان و خاطر نشان کرد: شستشوي علائم محور اصلي چلگرد - فارسان از اقدامات ديگر اداره راه و شهر سازياست که در کنار انجام اين اقدامات گشت هاي راهداري هم وظايف خود را انجام دادند.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۶:۲۵

30 Dec 2019