۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۳۶۱۹
انتقاد شديد امام جمعه کوهرنگ از عملکرد وزير صنعت، معدن و تجارت در افزايش بي رويه قيمت ها

متاسفانه فردي در راس صنعت معدن تجارت قرار گرفته که در اوج ثروت قرار گرفته و درد مردم را نمي فهمد

امام جمعه کوهرنگ با انتقاد شديد از عملکرد وزير صنعت، معدن و تجارت در افزايش بي رويه قيمت ها و عدم کنترل وضعيت بازار اظهار داشت: متأسفانه فردي در اين منصب قرار گرفته است که خود در اوج ثروت به سر مي برد و اين در شأن نظام اسلامي نيست.
متاسفانه فردي در راس صنعت معدن تجارت قرار گرفته که در اوج ثروت قرار گرفته و درد مردم را نمي فهمد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 26/4/94، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي و با تبريک پيشاپيش عيد سعيد فطر، اين عيد فرخنده را عيد بندگي در پيشگاه خداوند متعال دانست و افزود: به يقين جشن يک ماه روزه داري و بندگي و مهماني سر سفره حق تعالي در عيد فطر خلاصه مي شود؛ بنابراين بايد قدر آن را بدانيم و از فرصت هاي آن نهايت بهره را ببريم.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي،  پرداخت زکات فطريه را يکي از واجبات روز عيد فطر بيان کرد و افزود: نخستين نهاد جمع آوري زکات فطره در کشور کميته حضرت امام خميني(ره) است؛ بنابراين بايد مردم کمک کنند که تجميع فطريه ها در اين نهاد صورت پذيرد.

وي در ادامه با انتقاد شديد از عملکرد وزير صنعت، معدن و تجارت در افزايش بي رويه قيمت ها و عدم کنترل وضعيت بازار اظهار داشت: متأسفانه فردي در اين منصب قرار گرفته است که خود در اوج ثروت به سر مي برد و اين در شأن نظام اسلامي نيست.

حجت الاسلام طباطبايي با بيان اين که متأسفانه روز به روز بر قيمت کالاهاي اساسي و هزينه هاي حامل هاي انرژي افزوده مي شود اما درآمدها و پرداخت يارانه ثابت مانده است، گفت: به يقين حفظ ثبات بازار و قيمت ها از مهم ترين ضرورت هاي امروز جامعه اسلامي است که تنها در سايه مديريت درست محقق مي شود و از اين منظر ما امروزه در کشور خلاء داريم.

وي اقدامات وزير صنعت، معدن و تجارت را در مسير سرمايه داري عنوان کرد و گفت: متأسفانه هيچ گونه اقدامي براي وضعيت نابسامان فقرا و مستمندان صورت نمي گيرد؛ نمايندگان مجلس هم در خواب غفلت به سر مي برند که مي طلبد هر چه سريع تر رييس جمهور وارد ميدان عمل شود و در اين رابطه فکري بيانديشد.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اين که ميزان حقوق و درآمد کارگران و کارمندان کشور با دخل و خرج ان ها هيچ تناسبي ندارد، اظهار داشت: بايد در اين راستا تدبيري صورت گيرد به گونه اي که يا حقوق ها افزايش پيدا کنند يا بازار و قيمت ها کنترل شود.

اين مقام مسؤول در ادامه با اشاره به از خودگذشتگي و رشادت جوان متدين و غيرتمند بختياري، شهرام محمدي ايذه اي، فداکاري اين جوان متعهد در پتروشيمي مارون را يک افتخار بزرگ براي کشور دانست و ابراز داشت: اين جوان جان خود را تقديم کرد تا جان صدها ايراني و همچنين صنعت کشور حفظ شود که اين کار او کمتر از جهاد و شهادت در راه خداوند نيست.

وي با انتقاد از عملکرد رسانه ها در انتقال و بازتاب ضعيف اين مجاهدت غيرقابل وصف، گفت: بايد دهقان هاي فداکار امروز کشور را ارج نهيم و آن ها را براي نسل هاي آينده کشور الگوسازي کنيم.
حجت الاسلام طباطبايي با تأکيد بر اين که بايد يکي از فصل هاي کتاب هاي درسي به رشادت اين جوان بختياري اختصاص داده شود، ابراز داشت: متأسفانه نسبت به رشادت ها و مجاهدت هاي قوم غيور بختياري هميشه کم توجهي صورت گرفته است تا آن جا که در نقل تاريخ مشروطيت هم تحريف شده است.

وي با انتقاد از اين که متأسفانه از پايه گذارهاي اصلي مشروطيت نامي برده نشده اما در عوض رشادت هاي اندک برخي از سرداران اين قيام بسيار بزرگ جلوه داده شده است، افزود: در دوران دفاع مقدس نيز سرداراني غيور از قوم سرافراز بختياري جانفشاني کردند که در هيچ کتاب و يادواره اي از آن ها ياد نمي شود و اين بزرگ ترين ظلم در حق بختياري ها و قوم لر است.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه با اشاره به سالروز تأسيس شوراي نگهبان، مجلس خبرگان رهبري و شوراي نگهبان را دو رکن اصلي اين انقلاب دانست و افزود: صيانت از اسلاميت نظام، مهم ترين رسالت شوراي نگهبان است که به حمدالله تا به امروز به خوبي صورت گرفته است.

اين مقام مسؤول صيانت از آراي مردم در انتخابات و صيانت از جمهوريت نظام را دومين رسالت کليدي شوراي نگهبان بيان کرد و ادامه داد: تأييد صلاحيت کانديدهاي انتخاباتي و نظارت بر صحت و درستي برگزاري انتخابات و صيانت از آراي مردم از وظايف شوراي نگهبان است که اين در واقع صيانت از جمهوريت نظام تلقي مي شود.
 
انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۷:۴۴:۱۱

22 Mar 2020