۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: 12 سال پايداري در عرصۀ مذاکرات هسته اي، نشان از تدبير و ايستادگي ملت ايران در مقابل زياده خواهي و زورگويي هاي غرب بود که نبايد اجازه بدهيم برخي شيطنت ها نتيجۀ را برخلاف تصورمان رقم بزند.
12 سال پايداري در عرصۀ مذاکرات هسته اي، نشان از تدبير و ايستادگي ملت ايران در مقابل زياده خواهي غرب بود/ استکبار ستيزي تعطيل شدني نيست/ پذيرفت
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن تبريک عيد سعيد فطر، با اشاره به سالروز تأسيس شوراي نگهبان قانون اساسي در سال ۱۳۵۹ شمسي، شوراي نگهبان را نبض نظام و نقطۀ تضمين و تأمين براي نظام اسلامي عنوان کرد که قانون اساسي کشور ما، آن را تضمين حقانيت اين نظام قرار داده است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اينکه شوراي نگهبان نمي گذارد قوانين مخالف قانون اساسي تصويب و اجرا شوند، افزود: آنجايي که اصلي از اصول قانون اساسي به دليلي مورد ابهام قرار گيرد، نظر شوراي نگهبان فصل الخطاب بوده و اعتبار آن، هم وزن اعتبار اصل قانون اساسي است.

حسين نژاديان با اشاره به اعلام پذيرش قطعنامۀ ۵۹۸ شوراي امنيت سازمان ملل متحد از سوي ايران، عدم عکس العمل در روزهاي اول تجاوز، اجراي قطعنامۀ آتش بس پس از اشغال ايران، سکوت مرگبار تا آزادي خرمشهر و تصويب قطعنامۀ بدون محکوميت و... را از دلايل واضح بي عدالتي و حمايت يک جانبۀ سازمان ملل متحد از رژيم بعث عراق عنوان کرد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن قبول قطعنامۀ ۵۹۸ از جانب امام (ره) را نه فشار کشورهاي شرق و غرب، بلکه فهرست مشکلاتي عنوان کرد که مسئولان امور اقتصادي آن روز کشور در مقابل امام (ره) گذاشتند و نشان دادند که ديگر کشور توان ادامۀ جنگ را ندارد که اين يک مسئلۀ داخلي بود.

وي با بيان اينکه استکبار ستيزي از مباني انقلاب بوده و امري غير قابل تعطيل و فراموش شدن است، خاطر نشان کرد: ۱۲ سال پايداري در عرصۀ مذاکرات هسته اي، نشان از تدبير و ايستادگي ملت ايران در مقابل زياده خواهي و زورگويي هاي غرب بود که نبايد اجازه بدهيم برخي شيطنت ها نتيجۀ را برخلاف تصورمان رقم بزند.

حسين نژاديان همچنين با اشاره به شروع مسافرت هاي تابستاني بعد از ماه مبارک رمضان، خواستار رسيدگي بيش از پيش به مراکز تفريحي و زيارتي، مبارزه با گرانفروشي و عرضۀ محصولات بي کيفيت به مسافران و تأمين امنيت مسافران و ميهمانان در اماکن تفريحي و بقاع متبرکه سطح شهرستان بروجن شد.

انتهاي پيام/۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۲۶

30 Dec 2019