۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۳۵۹۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:

خروج از بن بست مذاکرات در سایه هدایت های مقام معظم رهبری صورت گرفت

استاندار چهارمحال و بختیاری موفقیت در مذاکرات هسته ای را در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و همکاری و همدلی مردم و مسئولان دانست.
خروج از بن بست مذاکرات در سایه هدایت های مقام معظم رهبری صورت گرفت
قاسم سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز استاندار ضمن تبریک پیروزی ملت بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای گفت: علم دانشمندان جوان باعث شد برگه برنده ای در مذاکرات داشته باشیم و بتوانیم در این مذاکرات که نوعی جنگ نرم بود پیروز شویم.

وی اظهار کرد: پيروزي سرنوشت ساز، غرور آفرين و مسرت بخش توافقات هسته‌اي كشور عزيزمان ايران در مذاكرات درمقابل قدرت‌هاي بزرگ جهاني ( آمريكا و ۵ كشور اروپا) برگ زرين ديگري بر حقانيت و شايستگي اين ملت سربلند در تاريخ درخشان اين مرز و بوم رقم زد.

سلیمانی گفت: خروج از بن بست‌هاي ايجاد شده پس از چندین سال مذاكره در سايه هدايت‌هاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و حمايت همه‌جانبه رئيس‌جمهور محترم و همدلي و همكاري مجلس شوراي اسلامي و مسوولان و به ويژه مردم فهيم ايران اسلامي نتايج مثبت و اثربخش در رشد و شكوفايي سياسي اقتصادي كشور خواهد داشت.

وی حصول اين مهم را در سايه عقلانيت و تدبير بر آمده نتيجه اعتماد و پشتيباني مردم از حاكميت منطق دانست و تاکید کرد: گفتگو در عرصه‌هاي داخلي و خارجي و نيز تلاش‌هاي دلسوزانه تيم توانمند هسته‌اي، که به سرپرستي دكتر ظريف صورت گرفت، همه ايرانيان وطنخواه را مسرور و شادمان ساخت.

استاندار ابراز امیدوراری کرد: مسير پرشكوه كمال و پيشرفت اين ملت، كه با مجاهدت و شهادت بسياري از مردان، زنان و جوانان شريف ايران عزيز آغاز شده است، به وصال مطلوب خود نائل شود و پرچم عزت و اقتدار ايران عزيز بر فراز جهان به اهتراز در آيد.

وی ضمن تبريك اين اتفاق مبارك خدمت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، رياست محترم جمهوري، ملت شريف ايران و تمامي دلسوزان نظام، خاطرنشان کرد: باید از صبوري و تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير تيم مذاكره كننده تشكر و قدرداني کرد.

سلیمانی افزود: اميدوارم نتيجه اين توافق مهم و سرنوشت ساز، در آينده نه چندان دور نمايان و حلاوت و شيريني آن در زندگي مردم عزيز كشور متبلور شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۴:۳۴

1 Feb 2020