۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۳۵۸۴
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: ۴۵۷ هزار نفر که حدود نیمی از جمعیت استان را شامل می شود از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مندند.
نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند
به گزارش جهانبین نیوز، مدیر کل تامین اجتماعی استان درخصوص گزارش وضعیت عملکرد سازمان در سال گذشته اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه ای در کشور است که نقش بسیار مهمی در بازتوزیع درآمد در بین اقشار جامعه را دارد.

غلامرضا محمدی گفت: اکنون ۴۵۷ هزار نفر که حدود نیمی از جمعیت استان را شامل می شود از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مندند که به این ترتیب نیمی ازجمعیت چهارمحال وبختیاری زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اظهار کرد: این تعداد از جمعیت استان در قالب ۱۴۹ هزار بیمه شده اصلی از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می کنند.

وی تأکید کرد: از مجموع بیمه شدگان چهارمحال و بختیاری، ۲۴ هزار و ۶۹۷ نفر در قالب بیمه رانندگان، ۱۸ هزار و ۹۴۱ نفر در قالب بیمه قالیبافی و ۱۳ هزار و ۲۷۳ نفر در قالب بیمه کارگران ساختمانی از مزایای بیمه برخوردارند.

محمدی افزود: تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری اکنون خدمات خود را از طریق ۱۴ شعبه ثابت، پنج شعبه اقماری و یک کارگزاری ارائه می دهد و چهار شعبه اقماری هم در دست راه اندازی دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این اداره کل، برای ارائه خدمات کوتاه مدت و بلندمدت به بیمه شدگان زیرپوشش در سال گذشته، یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی رویکرد جدید سازمان در زمینه ارائه خدمات به شرکای اجتماعی خود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و در جهت تسهیل فرایندها و ارائه بهتر خدمات به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران اقدام به ارائه خدمات غیرحضوری از جمله ارسال لیست و حق بیمه، برگه پرداخت بیمه شدگان ،ابلاغ الکترونیکی نموده است.

وی اضافه کرد: اکنون ۹۹ درصد لیست ها، فیش ها و پرداخت حق بیمه کارگاه ها در تأمین اجتماعی استان، به صورت اینترنتی انجام می شود.

محمدی عنوان داشت: در صورت نیاز به انتقال سوابق بیمه شدگان به نقاط دیگر کشور، این اقدام حداکثر تا ۴۸ ساعت، از طریق اینترنت امکانپذیر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان تامین اجتماعی در استان گفت: در سال ۹۳ تعداد۶۲۰۰۰۰۰ مراجعه سرپایی به مراکز درمانی این سازمان انجام گرفته است.

دکتر صمد اکبری بیان کرد: ۵۶۰۰۰ نفر در مراکز ملکی و طرف قرارد با سازمان در سال گذشته بستری شده اند که تعداد ۱۵۰۰۰نفر از آنها در مراکز ملکی و سایربیماران در مراکز طرف قرارداد بستری شدند.

وی ضمن اشاره به ارتقاء درمانگاههای لردگان،بروجن و فارسان اظهار کرد: درمانگاه بروجن به پلی کلنیک تخصصی ارتقا یافت و ساعات کار دو درمانگاه فارسان و لردگان نیز به دو شیفت کاری در شبانه روز افزایش پیدا کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۱۹

17 Feb 2020