۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۳۵۷۹
عصر امروز/

جشن گلريزان در بروجن برگزار شد

جشن گلريزان آزاد سازي زندانيان نيازمند مالي و جرائم غير عمد با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
جشن گلريزان در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، امام جمعه شهر نقنه در اين مراسم با بيان اين که انسان از جهت رشد موجودي دو بعدي است، اظهار داشت: رشد جسماني محدود بوده و اين روح است که قابليت سعه پيدا کردن دارد.

سيد محمد اميني با بيان اين که پرداخت ديون ديگران نشان از سعه روح افراد دارد، تاکيد کرد: مراقب خدعه شيطان باشيد که سعه روح شما متوقف نگردد و دچار تکبر نشويد.

وي گفت: توان سعه روح به حدي است که روايات مي فرمايد: "قلب المومن عرش الرحمان" وجود و ظرفيت روحي انسان به حدي است که توانايي ميزباني از وجود حضرت حق را دارد.

حجت الاسلام اميني بيان کرد: افراد به دنيا آمده اند که روح را گسترش داده و بر مبناي آن از نعمات روحاني در آخرت بهره مند گردند.

امام جمعه شهر نقنه با مطرح کردن اين پرسش که افراد چه ميزان روحشان سعه مي يابد، افزود: خداوند مي فرمايد “ان ليس لاانسان الا ما سعي” بسته به تلاش خودشان است .

اميني با بيان اينکه محبت افراد به اندازه سعه و گستردگي روح آنان است، تصريح کرد: بزرگان عالم قلبشان براي عالم مي تپد، اگر کودکي در فلسطين يا يمن مورد ظلم واقع گردد به شدت آزرده خاطر مي شوند.

حجت الاسلام اميني در پايان گفت: کسي که درد عالم را نداند به بيماري حقارت دچار است که بيش از خودش را نمي تواند ببيند.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۶:۵۰

1 Feb 2020