۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۳۵۶۲
نماينده ولي فقيه در اداره کل منايع طبيعي استان:

خطر شيعه انگليسي از وهابيت و منافقين بيشتر است/ لزوم اجراي منويات مقام معظم رهبري در برنامه هاي مداحان

مداحان کشور بايستي با مرور و اعمال فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اصول اسلامي و منطقي مداحي را در عزاداري ها و جشن هاي مذهبي خود پياده کنند.
خطر شيعه انگليسي از وهابيت و منافقين بيشتر است/ لزوم اجراي منويات مقام معظم رهبري در برنامه هاي مداحان
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام سيد محمد حسيني، در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر، گفت: طيف صادق شيرازي ها، امروز با متوسل شدن به عوامل ذي نفوذ انگليس و آمريکا در صدد ساختن اسلامي آمريکايي هستند، خطر اين گروه مي تواند از وهابيت، کفار و منافقين تاريخ اسلام جدي تر و مخرب تر باشد.


 حسيني افزود: به فرموده مقام معظم رهبري، حسين حسين گفتن و بر سر و سينه زدن صرف اين گروه ها به تنهايي هيچ دردي از اسلام دوا نمي کند اين در حالي است که راهبرد اصلي اين گروه ها، سياسي است و در صدد ساختن اسلامي از نوع آنچه خود مي خواهد هستند.

وي گفت: مسلمانان جهان بايد از خطر اين گروه هاي معاند که با لاپوشاني و سرپوش دادن به حرکات سياسي و مخرب خود با بهانه اسلام، آگاه باشند.

نماينده ولي فقيه در اداره کل منايع طبيعي استان با اشاره به اينکه برخي آداب و سنت هاي برنامه هاي معنوي به نحوي از غرب نشات گرفته شده است، اظهار داشت: مداحان کشور بايستي با مرور و اعمال فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اصول اسلامي و منطقي مداحي را در عزاداري ها و جشن هاي مذهبي خود پياده کنند.

وي ادامه داد: لخت شدن در برنامه هاي عزاداري، نداشتن معرفت به اهل بيت و عزاداري صرف يکي از مصاديق شيعه لندني است .

اين کارشناس مذهبي، خطر ماهواره ها در اجراي اصول مذهبي را گوشزد کرد و گفت: عالمان، روحانيون و مداحان بايد با بروز ترين جريانات جهان و همچنين بيشترين معرفت ها نسبت به اهل بيت عصمت و طهارت آشنا باشند تا ناخواسته آب به آسياب دشمن ريخته نشود.


انتهاي پيام1020ج /510ب
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۱۴

30 Dec 2019