۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۳۵۳۰
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل :

آمريکا در مذاکرات نشان داد که هنوز خون جوانان ما مي چکد از چنگ او

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:آمريکا هيچ وقت قابل اعتماد نبود و هنوز افکار شيطنت او فقط براي نابودي و زير بار رفتن کشور ما عمل مي کند که در دوران 8 سال دفاع مقدس نيز شاهد جنايت آنها بوديم .
آمريکا در مذاکرات نشان داد که هنوز خون جوانان ما مي چکد از چنگ او
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر حسيني کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به دبه جديد آمريکا در مذاکرات هسته اي اظهار داشت:آمريکا هميشه بي اعتماد و کشوري بي ظرفيت و زيادي خواه بود که بارها براي ملت سرافراز ايران ثابت شد.

حسيني گفت:آمريکا خود در راس تمامي متجاوزگران و ناقضان حقوق بشر است و هميشه نيز حامي ظالمين و متجاوزرگان بوده و حتي در دوران دفاع مقدس به دنبال نابودي ملت سرافراز ايران اسلامي که هنوز خون جوانان ما و مظلومان جهان ار دستان آنها مي چکد، اما ايران اسلامي با مقاومت و ايستادگي توانستند جلوي دشمنان را بگيرند و آرزوي آمريکا را به گور ببرند.

وي گفت:مذاکرات هسته‌اي اخير فصل ديگري از مقاومت فرزندان ايران زمين در مقابل فزون خواهي، کساني بود که تصور مي‌کردند مي توانند مانع از دستيابي ايران به حق مسلم هسته اي اش شوند. بي ترديد مهم ترين شادباش اين پيروزي از آن مردم ايران است، آنها که با ايستادگي خود در مقابل فزون خواهي غرب و به خصوص آمريکا ثابت کردند که ملت ايران شکست ناپذير است.

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل اظهار کرد:بر اساس فرمايش مقام معظم رهبري ما هرگز نبايد از ارزش هاي انقلاب و دستاوردهاي آن کوتاه بيائيم چرا که هر جا کوتاه آمديم آن ها زياده خواه شدند و امروز هم در مذاکرات مي بينيم که هر جا محکم مي ايستيم آنها عقب نشيني مي کنند و هر جا مي بييند که ما به آن ها نياز داريم و کوتاه مي آييم طبيعي است شروع به دبه کردن مي کنند .


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۱:۲۵

1 Feb 2020