۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۲۳۵۲۸
رييس سازمان بهزيستي کشور در سفر به شهرکرد:

بازنگري طرح«حمايت از حقوق معلولان» تقديم مجلس مي‎شود

بازنگري طرح جامع «حمايت از حقوق معلولان» در آخرين جلسه هيات دولت مورد بررسي قرارگرفت و تصويب شد که در 10فصل و 26ماده در قالب يک لايحه به مجلس تقديم مي‎شود.
بازنگري طرح«حمايت از حقوق معلولان» تقديم مجلس مي‎شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، انوشيروان محسني بندپي در ضيافت افطار خانواده هاي بهزيستي استان گفت: اين سازمان در برنامه ششم توسعه،برنامه هاي خود را بر روي شش بند، ارتقاء رفاه اجتماعي و بهزيستي جامعه، الزام قانوني به پيوست سلامت اجتماعي، پيشگيري از بروز آسيب اجتماعي در گروه هاي آسيب پذير، ارتقاء کمي و کيفي خدمات، گسترش مشارکت هاي مردمي و خيرين و مستندسازي فرآيندها براي الگوسازي براي آيندگان تدوين مي کند.

 وي افزود: بازنگري طرح جامع «حمايت از حقوق معلولان» در آخرين جلسه هيات دولت مورد بررسي قرارگرفت و تصويب شد که در 10فصل و 26ماده در قالب يک لايحه به مجلس تقديم مي‎شود.

رئيس سازمان بهزيستي با اشاره به اينکه توسعه مراکز ژنتيک و اجراي طرح غربال‌گري شنوايي از جمله اهداف اجراي اين طرح است، تصريح کرد: آموزش، اشتغال، مسکن و تکامل همه جانبه مددجويان انجام مي‌شود.

وي با بيان اينکه اکنون 100هزار مسکن براي مددجويان تحت پوشش درحال ساخت است، افزود: از اين تعداد تاکنون 53هزار واحد تحويل شده و 46هزار واحد در دست ساخت است.
 
محسني با بيان اينکه بيش از پنج ميليون و هفت هزار نفر معلول تحت پوشش بهزيستي است خاطر نشان کرد: براساس تفاهم نامه‌اي که با بنياد مستضعفين منعقد شد مقرر شد براي خانوادههايي که بيش از دومعلول را درخانه نگهداري مي‌کنند مسکن با استانداردهاي لازم ساخته شود.


انتهاي پيام1020ج /510ب

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۳:۳۶

28 Feb 2020