۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۳۵۲۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ:

ازدیاد نسل علاوه بر آموزه های دینی، در افزایش اقتدار کشور نقش مهمی ایفا می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ گفت: نیروی انسانی جوان از مؤلفه های قدرت هر کشوری به شمار می رود و ازدیاد نسل علاوه بر آموزه های دینی، در افزایش اقتدار کشور نقش مهمی ایفا می کند.
ازدیاد نسل علاوه بر آموزه های دینی، در افزایش اقتدار کشور نقش مهمی ایفا می کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ پیرامون اهمیت امر ازدواج گفت: امر ازدواج در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شدیدا به آن تاکید شده است و یکی از مراحل اصلی و مهم زندگی یک فرد امر ازدواج می باشد که باید با دقت بیشتری در مورد آن تصمیم گیری کرد؛ در غیر اینصورت مشکلات جبران ناپذیری را در زندگی فرد بوجود خواهد آورد .

حجت الاسلام صادق نیکنام، طبق فرموده حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت : کسی که در سنین جوانی ازدواج کند شیطان به او فریاد می زند ای وای دینش را از گزند من حفظ کرد .

نیکنام در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت : ازدواج سنت پیامبر است و هر کسی که از سنت پیامبر دوری کند و امر ازدواج را انجام ندهد از امت پیامبر نخواهد بود و در همین رابطه است که امامان معصوم ما سفارش بسیاری در امر ازدواج داشته اند، تا جایی که فرموده اند با ازدواج انسان نصف دین خود را کامل می کند پس باید در جهت نصف دیگر آن تلاش نماید.

وی، نقش جمعیت در ارتقای توان و قدرت کشور در زمینه های مختلف را یادآور شد و افزود: نیروی انسانی جوان از مؤلفه های قدرت هر کشوری به شمار می رود و ازدیاد نسل علاوه بر آموزه های دینی، در افزایش اقتدار کشور نقش مهمی ایفا می کند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۲:۳۶

4 Mar 2020