۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۳۵۲۱
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس:

معلمان پروازی باعث خروج پول از استان می‌شوند

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: معلمان پروازی در بحث کلاسهای تقویتی و کنکور باعث خروج پول از استان می‌شوند.
معلمان پروازی باعث خروج پول از استان می‌شوند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حمیدرضا عزیزی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نباید مشکلات معلمان باعث بازنشستگی‌های پیش از موعد در این اداره گردد.

وی بازنشستگی‌های پیش از موعد در آموزش و پرورش را باعث کمبود نیرو دانست و ادامه داد: نباید در این نهاد نقل و اتقالات بی‌رویه صورت بگیرد.

عزیزی با بیان اینکه باید نقل و انتقالات در آموزش و پرورش به صفر برسد تاکید کرد: در برخی از مناطق مقرر شده معلمان خارج از مقررات بومی شوند.

وی کمبود سرانه دانش‌آموزان در مدارس شبانه روزی را مشکل بزرگی دانست و افزود: متاسفانه در مدارس ما نشانه‌هایی از سوء تغذیه به چشم می‌خورد و این مشکل در مدارس شبانه روزی حادتر است.

وی کمبود ویتامین دی و آهن در بین دختران دبیرستانی را نگران کننده دانست و بیان داشت: تعداد کلاس‌های درسی در شهرها مازاد و در روستاها کم است و باید مسئولان در این زمینه اقدام نمایند.

عزیزی با اشاره به معلمان پروازی در بحث کنکور خاطر نشان کرد: این اقدام باعث خروج پول از استان شده و آموزشگاه‌ها در بحث کنکور بیشتر باعث استرس دانش‌آموزان می‌شوند.



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۰:۲۳

14 Feb 2020