۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۲۳۵۰۸

روز قدس روز فلسطين نيست روز مستعضعفان بر عليه مستکبران است

استاد دانشگاه با بيان اينکه روز قدس روز فلسيطن نيست و اين روز مستعضعفان بر عليه مستکبران است، گفت: شمارش معکوس بر عليه اسرائيل صهيونيسم ايجاد شده است.
روز قدس روز فلسطين نيست روز مستعضعفان بر عليه مستکبران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، زماني در جمع راهپيمايان روز قدس در مسجد جامع شهر سامان با بيان اينکه کبر و غرور باعث سقوط انسان است و آن چيزي که باعث برتر دانسته شدن بني اسرائيل و يهود شد همين ويژيگي بود و بني اسرائيل با همه اديان الهي مخالفت کرد .

زماني با بيان اينکه منطق يهيود اين بود که همه مخلوقات براي يهود خلق شده است ، بيان داشت: يهوديان تبليغ براي دين خود نداشتند چرا که نژاد پرست بودند.

وي با بيان اينکه يهود يان کنترل جميعت را با ايجاد جنگ مناسب مي ديدند، گفت: در دنيا فقط سه هفته جنگ نبوده است و اسرائيل تنها راه حل براي کنترل جميعت را جنگ مي دانسته است.

زماني با بيان اينکه کار بزرگ را مردان بزرگ انجام مي دهند ، بيان داشت: امام خميني (ره) اديان الهي را خدايي کرد.

وي با بيان اينکه هنر امام به جاي کشتن شهادت را ايجاد کرد ، بيان داشت: امام با بيانات و رهنمود هاي خود اميد را به جاي ياس و شماره معکوس را براي صهيونيست ايجاد کرد.

زماني با اشاره بر اينکه روز قدس روز فلسطين نيست روز مستعضعفان بر عليه استکبار و مستکبران است،عنوان کرد: فلسطين به اين دليل براي اسرائيل مهم بوده است که کانون بزرگ دين ها است و معراج همه اداين الهي و مدفن انبياء الهي است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۰:۵۴

9 Feb 2020