۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۳۵۰۵
همزمان با سراسر کشور

حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس + تصاویر

مردم استان چهارمحال و بختیاری همراه با جهان اسلام امروز و در روز جهانی قدس در انزجار از رژیم صهیونیستی و حمایت از مظلومان جهان یکصدا شدند و مراسم راهپیمایی روز قدس ، در شهرهای مختلف استان حضور حماسی داشتند.
حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس + تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز مردم چهارمحال و بختیاری با تأسی به میراث جاودانه امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و همراه،همصدا،همدل و همزبان با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسانهای آزاده و حق طلب دنیا، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان، فریاد حمایت از قدس شریف و برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن را سر دادند.




امروز چشم جهانيان به همت بلند بام ايران خيره شد و حيرت کرد از حضور گسترده و دندان شکن در راهپيمايي روز قدس

پير و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک، خرد سال و کهنسال و همه و همه امروز امدند تا نشان دهند مسلمان غيرتمند است، مسلمان تن به ذلت و خواري نمي دهد، مومن نمي تواند بيند که برادرش در زير يوق و چکمه هاي خون آشام له مي شود.








مردم با بصير و ولايت مدار شهرستان بن با حضور خود در راهپيمايي روز قدس حماسه اي با شکوه خلق کردند.





مردم روزه‌دار و ولايت‌مدار شهرستان فارسان در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در راهپيمايي روز قدس شرکت کردند و به دشمنان اسلام ثابت نمودند که مردم شهر و روستاهاي ايران اسلامي پشتيبان ملت مظلوم فلسطين هستند.










مراسم راهپيمايي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم در کوهرنگ آغاز شد و شاهد حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس امسال بوديم.








انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۱۰

29 Dec 2019