۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۳۵۰۴
سخنران روز قدس شهرکرد:

روز قدس برگزرفته از زلزله سياسي 57است/ ابهت دروغين استکبار در روز قدس ساقط شد

فرمانده تيپ امام جعفر صادق(ع) قم : روز قدس روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است و بحث قدس به عنوان يک سنبل همواره مطرح بوده است و در هر جايي که اينگونه برنامه جنايتي در کشورهاي اسلامي برپا شود، اين روز معنا و مفهوم بيشتري پيدا مي کند.
روز قدس برگزرفته از زلزله سياسي 57است/ ابهت دروغين استکبار در روز قدس ساقط شد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين حسين طيبي فر در جمع مردم شرکت کننده در راهپيمايي روز قدس از انقلاب 1357 جمهوري اسلامي، به نام زلزله سياسي دنيا ياد کرد و گفت: رژيم صهيونيستي نيمي از عمر 67ساله خود را قبل از انقلاب اسلامي و مابقي را در اين انقلاب سپري کرده است اما از در نيمه دوم تا امروز ، يک روز خوش به خود نديده است.

طيبي فر افزود: در نيمهاول ، رژيم صهيونيستي در هر کجاي منطقه خليج فارس وارد جنگ شد با پيروزي از آن بيرون آمد اما با شکل گيري اين انقلاب شکوهمند، و الگوگيري حزب الله لبنان از اين انقلاب همواره شکست هاي سنگيني را براي خود رقم زده است.

وي ادامه داد: با تشکيل رژيم جعلي اسرائيل با حمايت انگليس و آمريکا، حادثه اي در تاريخ کشورهاي اسلامي اتفاق افتاد که زخم کهنه اي بر پيکره اسلام وارد کرد، از اين رو امام راحل(ره) تا آخرين لحظه عمرشان از اين مساله غافل نشدند و همواره بر مقاومت مردم کشورهاي منطقه عليه استبداد اين رژيم اصرار داشتند.

فرمانده تيپ امام جعفر صادق(ع) قم اظهار داشت: با شکل گيري و نام گزاري روز قدس از جانب بنيانگزار انقلاب اسلامي، استکبار خود را رفته رفته شکست خورده تر ديد و به فکر اين افتاد که کساني که مدعي مبارزه با فلسطين هستند را بر سر ميز مذاکره بنشاند.

طيبي فر بيان داشت: انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس نشان دهنده اين بود که ديگر مستکبرين نمي توانند اينگونه به ظلمشان ادامه دهند.

وي با بيان اينکه
روز قدس روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است،گفت: بحث قدس به عنوان يک سنبل همواره مطرح بوده است و در هر جايي که اينگونه برنامه جنايتي در کشورهاي اسلامي برپا شود، اين روز معنا و مفهوم بيشتري پيدا مي کند.

طيبي فر ادامه داد: اسرائيل که در پرچم خود روياي نيل تا فرات را پيدا مي کند، امروز تنها به ماندن در حصار و چهارديواري محدودي بسنده کرده است و حاضر نيست پا را از آن فراتر بگذارد.

سخنران راهپيمايي روز قدس شهرکرد، گفت: امروز تجزيه کشورهاي اسلامي براي تعديل و کاهش قدرت آنان يکي از اهداف بزرگ دشمن است و آل سعود هم با همين طرز تفکر، قصد تقسيم يمن به چند کشور مختلف است.

وي مردم يمن را يکي از مقاومترين مردم دنيا عنوان کرد و گفت: هم اکنون در عراق و سوريه و يمن قدرتي بوجود آمده است که براي دشمن شکننده شده است، بنابر اين تاب پيشروي آنان به مناطق مرزي کشورهاي هجوم آورنده را ندارند.

وي از مذاکرات هسته اي ايران 1+5 ياد کرد و گفت: به فرموده رهبر عاليقدر کشورمان، ما به دشمن بي اعتماديم، اين در حالي است که در روزهاي اخير دشمن، قطع نامه خود را هم قبول نمي کند و دبه در مي آورد.

انتهاي پيام1020ج /510

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۱:۲۱

29 Dec 2019