۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۳۴۹۷

ما بختياري ها ثابت مي کنيم که کشورمان را دوست داريم

ما بختياري ها ثابت مي کنيم که کشورمان را دوست داريم
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، در حالي که ساعاتي ديگر راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس آغاز مي شود مردم ايران باز هم ثابت مي کنند که ايران را دوست دارند.

در شرايطي که کشور ما در تحريم هاي طولاني مدت بسر مي برد اما با گذشت اين همه سال هيچگاه مردم از اهداف و آرمانهاي انقلاب دست نکشيدند و همواره دعوت رهبر خود را لبيک گفتند.

در شرايط کنوني که گراني شرايط زندگي را بر مردم تنگ کرده باز هم مردم اين سختي ها را به جان و دل خريده اند و همواره در مناسبت هاي مختلف عشق خود را به نظام و رهبري نشان داده اند.

با اينکه شبکه هاي ماهواره اي، فضاهاي مجازي که دشمنان اين نظام جنگ نرم خود را بر عليه کشور گسترده کرده اند با يادآوري گراني و بيکاري مردم را از عدم حضور با شکوه در اين راهپيمايي ترغيب مي کنند اما همچون سالهاي قبل و راهپيمايي هاي گذشته باز هم پوزه دشمن را به خاک خواهند ماليد.

همزمان با سراسر کشور ايل بزرگ بختياري که همواره عشق خود را به رهبري، نظام و آرمانهاي فلسطين عزيز نشان داده است همه از عشاير و روستايي تا شهري در اين راهپيمايي شرکت خواهند کرد تا بار ديگر به همه ي جهانيان بفهمانند که ما با همه تحريم ها و کارشکني هاي غرب و شرق حامي کشور، رهبري و ولايت هستيم.


انتهاي خبر1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۳۳

30 Dec 2019