23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۳۴۸۹
بیانیه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت روز قدس:

بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم

ما امت حزب الله ایران اسلامی، با زبان روزه و درهوای گرمای؛ در جمعه ی آتی و بعد از مراسم احیای شب های قدر و قرآن به سر گرفتن و "بک یا الله" و " بالحسن و بالحسین" گفتن، بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم.
بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم
به گزارش جهانبین نیوز امت اسلام، سال هاست به یک غده سرطانی و مستهلک و کشنده به نام " صهیونیسم" گرفتار شده است؛ همان قومی که پیامبر اسلام(ص) در مورد آنها فرمود: "من از دست اینها بسیار اذیت شدم"؛ کودکان، زنان، جوانان و پیرمردان با وحشیانه ترین وضعیت کشته می شوند و شهرها و سرزمین های مردم مظلوم فلسطین در زیر لگد دژخیمان صهیونیست ویران می شود.

جوانان و انسان های آزاده فلسطینی هر روز یا شکنجه می شوند؛ یا در زندان هستند و یا به دست غاصبان جنایتکار صهیونیست، ناجوانمردانه کشته می شوند.

وه که چقدر قبیح و زننده است این حرکات دژخیمان صهیونیست و چه آخور و آبشخور خوبی برای مزدوران حامی این ها مثل آمریکا و دولت های غربی درست شده است؛ آن گونه که این رژیم جنایتکار جعلی و غاصب را به رسمیت می شناسند و با وقاحت تمام، آن ها را در عرصه بین المللی به رسمیت می شناسند و حقوق بین المللی برای آنها قائل هستند.

ما امت حزب الله ایران اسلامی، با زبان روزه و درهوای گرمای؛ در جمعه ی آتی و بعد از مراسم احیای شب های قدر و قرآن به سر گرفتن و "بک یا الله" و " بالحسن و بالحسین" گفتن، بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم. آری صف های خروشان ملت، اعم از کودک و نوجوان و جوان و کهن سال می آیند تا به ملت مظلوم فلسطین بگویند: تنها نیستند؛ و بر اساس آموزه های قرآن کریم که تکیه و اعتماد به ظالمان را نمی پسندد و در مقابل دستور قتال و جهاد با آنها را صادر می کند و می فرماید:"ولا ترکنوا الی الذین ظلموا"؛ به وظیفه خود عمل می نمایند.

لذا ما کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از مردم غیور چهارمحال و بختیاری دعوت می کنیم که در این راهپیمایی و رزمایش بزرگ ارتش بیست میلیونی ایران اسلامی شرکت نمایند و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود را محکوم نمایند.

والسلام علی عباد الله الصالحین
محسن غلامیان
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۱:۱۵

3 Mar 2020