۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۳۴۸۷
کارشناس مسائل سیاسی:

اسرائيل يک رژيم تروريست است و تمامي رژيم هاي تروريست عالم را پشتيباني مي کند

کارشناس مسائل سياسي و دفاع مقدس گفت: رژيم اشغالگر اسرائيل رژيم کودک کش، جنايت کار و ناقض حقوق بشر و حقوق همه اديان الهي است و اسرائيل اشغالگر همه تروريست هاي عالم را پشتيباني و خود نيز تروريست است.
اسرائيل يک رژيم تروريست است و تمامي رژيم هاي تروريست عالم را پشتيباني مي کند
به گزارش جهانبین نیوز ذبيح الله لطفي زاده در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه رژيم اشغالگر اسرائيل نابود بايد شود، اظهار داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ، هيچ گاه رژيم اشغالگر اسرائيل به رسميت شناخته نشد و سفارت رژيم اشغالگر اسرائيل در تهران نحويل مردم فلسطين شد و به عنوان سفارت خانه فلسطين کار خود را اغاز کرد.

لطفي زاده با بيان اينکه امام خميني (ره) براي توجه دادن مسلمانان به فلسطين مظلوم و قدس شريف بلافاصله در اولين ماه رمضان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اخرين جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهاني قدس اعلام کرد، بيان داشت: همه ساله مسلمانان جهان به ويژه مردم انقلابي ايران اين روز را گرامي مي دارند و با زبان روزه در راهپيمايي شرکت و انزجار و نفرت خود را از رژيم غاصب اسرائيل اعلام و حمايت خود را از فلسطين به جهانيان گوشزد مي کنند.

وي با اشاره بر اينکه پيامده راهپيمايي مردم در روز قدس روحيه بخشي به فلسطينيان، انسجام مردم فلسطين با مردم جهان اسلام ، ياس و شکست رژيم اشغالگر اسرائيل و .... است، بيان داشت: رژيم غاصب اسرائيل يک رژيم کودک کش و ظالم و نقض کننده حقوق بشر است.

لطفي زاده با بيان اينکه تيم مذاکره کننده از خط قرمز ها عدول نخواهد کرد و تحت فرامين رهبري خواهد بود و هيچ گونه امتيازي را نخواهد داد ، بيان داشت: ملت ايران در صورت توافق در مذاکرات حمايت خود را فلسطين خواهد داشت و هيچ گونه تغيير در ديپلماسي در ارتباط با فلسطين تغيير نخواهد کرد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۱:۳۵

31 Dec 2019