۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۳۴۸۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

لابی گری های رژیم صهیونیستی مانع تحقق حقوق قانونی ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شعار استکبار ستیزی بهترین شعار برای روز قدس است.
لابی گری های رژیم صهیونیستی مانع تحقق حقوق قانونی ایران است
خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در گفتگو با خبرنگار جهان بین نیوز گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مردم و مسلمانان است.

وی این حضور را ادامه راه امام دانست و ادامه داد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان‌گر وحدت و یکپارچگی در کشور است.

مرادی از مردم خواست همانند سال‌های پیش در راهپیمایی شرکت کنند و بدانند حضور آن‌ها به معنای حمایت از آرمان‌های امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز قدس مردم می‌آیند تا حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها مقاومت کرده و از کشور و آرمان‌های خود دفاع کرده‌اند الزامی است و مردم با حضور خود در این مراسم دفاع خود را از حقوق بشر اعلام می‌کنند.

مرادی بهترین شعارها برای این روز را همان شعارهایی دانست که امام داشتند و شعارهای استکبارستیزی را از مهم‌ترین این شعارها دانست.

وی با اشاره به شرایط منطقه وحدت مردم را از مهم‌ترین موارد برشمرد و گفت: شعارهای وحدت‌آفرین هم جزئی از بهترین این شعارها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به لابی‌گری‌های صهیونیست‌ها در بحث توافقات و به تاخیر انداختن رسیدن به توافق تاکید کرد: این رژیم از رسیدن ایران به برتری و تحقق حق قانونی کشور نگران است و برای عدم تحقق اهداف و توفیق تیم مذاکره‌کننده تمام تلاش خود را می‌کند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۷:۴۰

30 Dec 2019