۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۳۴۷۸
مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل:

حضور مردم در راهپيمايي روز قدس نشان دهنده عزت و سربلندي شيعه،اسلام در جهان است

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت:حضور مردم در راهپيمايي روز قدس نشان دهنده عزت و سربلندي شيعه،اسلام در جهان است و از طرفي اين روز بزرگ تاريخي وجه مشترکي براي مقابله با اسراييل و زياده خواهي‌هاي اين رژيم غاصب است که از ظرفيت خود امروز در مذاکرات هم استفاده مي‌کند.
حضور مردم در راهپيمايي روز قدس نشان دهنده عزت و سربلندي شيعه،اسلام در جهان است
به گزارش جهانبین نیوز غلامرضا اميدزاده مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه در خصوص اهميت بزرگداشت روز جهاني قدس اظهارداشت: اين روز بزرگ و تاريخي براي جهانيان به ثبت رسيده و در اين روز مظلومان سراسر جهان منتظر فريادهاي مسلمانان در حمايت از آنان هستند.

اميدزاده افزود:نامگذاري روز قدس از سوي امام خميني (ره) يکي از برکات نظام جمهوري اسلامي ايران است و با توجه به تحولات اخير در منطقه و برخي کشورهاي همسايه امسال بايد پرشورتر از هميشه در مراسم اين روز بزرگ و تاريخي شرکت کنيم و به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب لبيک گوييم.

وي با اشاره به همزماني اين مراسم با انجام مذاکرات اظهار کرد:البته در مذاکرات يک طرف قضيه اسراييلي ها هستند و صهيونيست‌ها به شدت دراين مورد فعاليت مي‌کنند تا جمهوري اسلامي ايران را دچار بحران کنند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل با باين اينکه روز قدس وجه مشترکي براي مقابله با اسراييل و زياده خواهي‌هاي اين رژيم غاصب است که از ظرفيت خود امروز در مذاکرات هم استفاده مي‌کندخاطرنشان کرد: بنابراين ملت ايران با حضور خود در مراسم راهپيمايي روز قدس بايد اسراييل و همپيمانان آن در مذاکرات را ناکام گذارند و مواضع خود را به طور شفاف بيان کنند.

اميدزاده با بيان اينکه حضور مردم در راهپيمايي روز قدس نشان دهنده عزت و سربلندي شيعه،اسلام در جهان است اظهار کرد:بدون شک حضور مردم در راهپيمايي روز قدس امسال باعث خنثي شدن توطئه هاي دشمنان در هر مقطع زماني است، چرا که دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان و امکانات خود به دنبال ضربه زدن به نظام هستند اما حضور هميشگي مردم در صحنه هاي مختلف نقشه هاي آنان را نقش بر آب مي کند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۷:۲۳

31 Dec 2019