۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۲۹۶۹
مدير راهداري اداره‌کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

به اعتباري بالغ بر ۶۰ ميليارد تومان جهت ترمیم ۶۰ نقطه حادثه خيز در استان نياز داريم

طبق بررسي هاي انجام شده از آخرين وضعيت راه هاي استان، ۶۰ نقطه حادثه خيز در استان داريم که ۹۰ درصد آنها تا به حال رفع شده و ۶۰ ميليارد تومان اعتبار براي رفع بقيه نقاط حادثه خيز استان نياز داريم.
به اعتباري بالغ بر ۶۰ ميليارد تومان جهت ترمیم ۶۰ نقطه حادثه خيز در استان نياز داريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر گفت: به ازاي هر يک کيلومتر يک نقطه مستعد حادثه خيز که در مجموع ۴ هزار نقطه مي باشد در استان چهارمحال و بختياري داريم که با تلاش و پيگيري هاي مجموعه راه و شهرسازي استان در حال برطرف کردن هستند.

وي افزود: طبق بررسي هاي انجام شده از آخرين وضعيت راه هاي استان، ۶۰ نقطه حادثه خيز در استان داريم که ۹۰ درصد آنها تا به حال رفع شده و ۶۰ ميليارد تومان اعتبار براي رفع بقيه نقاط حادثه خيز استان نياز داريم.

مدير راهداري اداره‌کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري به حذف تقاطع کاروانسراهاي ورودي شهر از راه شهرکرد به طرف سورشجان اشاره نمود و تصريح کرد: علت اينکه اين تقاطع حذف شد و به سه راهي هفشجان منتقل شد اين است که منطقه اي که کاروانسراها وجود دارند منطقه اي خطرناک و حادثه خيز مي باشد که با اين جابجايي تقاطع که يک طرح کوتاه مدت است توانستيم آن منطقه را به يک مسير امن از لحاظ استانداردهاي جاده اي تبديل کنيم که البته در طرح هاي دراز مدت با توجه به طولاني بودن اين مسير براي شهروندان، پيش بيني براي احداث زير گذر شده است و مطالعات ان در حال انجام مي باشد.

نديمي تکميل و ترميم روکش آسفالت مسيرهاي سامان به تيران، سفيد دشت به فرادنبه، شلمزار به ناغان، شهرکرد به خوزستان را از جمله طرح هاي در دست اقدام اداره راه و شهرسازي خواند و خاطرنشان کرد: برخي از اين پروژه ها در سال ۹۴ تکميل مي شوند و و برخي هم به يک نقطه قابل قبولي خواهند رسيد.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۵۰ الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۳:۰۴

1 Jan 2020