۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۲۹۴۴
فريدون فاضلي خبر داد:

اعطاء تسهيلات کميته امداد کوهرنگ به مددجويان

مدير کمیته امداد كوهرنگ گفت: براي اين مددجويان كه با اعطاء تسهيلات در قالب طرح هاي كشاورزي، دامپروري، صنايع دستي و خدماتي،خودكفا شده اند مبالغي به عنوان حق بيمه پرداخت مي شود تا از خدمات و مزاياي بيمه تأمين اجتمائي برخوردار شوند.
اعطاء تسهيلات کميته امداد کوهرنگ به مددجويان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان كوهرنگ اظهار کرد: در ۲ ماه گذشته از سال جاري (۹۴) به ۵۰ نفر از مددجويان تحت حمايت خود بسته هاي آموزشي ارائه داده است.

فريدون فاضلي بيان داشت: اين اقلام آموزشي شامل اقلام كشاورزي در زمينه هاي دامپروري ،اقلام دارويي و... ميباشد.

فاضلي افزود: جهت ارائه اين خدمات بالغ بر ۳۰ ميليون ريال هزينه شده است.
 
مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان كوهرنگ در بخش ديگري از صحبت هاي خود تصريح کرد: در دو ماهه  گذشته از محل كمك هاي حاميان طرح اكرام ايتام بالغ بر ۲۰ ميليون ريال جمع آوري و به ايتام اين شهرستان پرداخت نموده است.

فاضلي به بيمه شدگان اين نهاد اشاره کرد و گفت: با بيمه نمودن ۱۱ نفر از مددجويان تحت حمايت خود در دو ماه گذشته، تعداد مددجويان بيمه شده اين نهاد به ۶۱۰ نفر رسيده شده است.
 
مدير امداد كوهرنگ بيان داشت: براي اين مددجويان كه با اعطاء تسهيلات اين نهاد در قالب طرح هاي كشاورزي، دامپروري، صنايع دستي و خدماتي،خودكفا شده اند مبالغي به عنوان حق بيمه پرداخت مي شود تا از خدمات و مزاياي بيمه تأمين اجتمائي برخوردار شوند.


انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۰۶

30 Dec 2019