کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فريدون فاضلي خبر داد:

اعطاء تسهيلات کميته امداد کوهرنگ به مددجويان

19 خرداد 1394 ساعت 10:54

مدير کمیته امداد كوهرنگ گفت: براي اين مددجويان كه با اعطاء تسهيلات در قالب طرح هاي كشاورزي، دامپروري، صنايع دستي و خدماتي،خودكفا شده اند مبالغي به عنوان حق بيمه پرداخت مي شود تا از خدمات و مزاياي بيمه تأمين اجتمائي برخوردار شوند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان كوهرنگ اظهار کرد: در ۲ ماه گذشته از سال جاري (۹۴) به ۵۰ نفر از مددجويان تحت حمايت خود بسته هاي آموزشي ارائه داده است.

فريدون فاضلي بيان داشت: اين اقلام آموزشي شامل اقلام كشاورزي در زمينه هاي دامپروري ،اقلام دارويي و... ميباشد.

فاضلي افزود: جهت ارائه اين خدمات بالغ بر ۳۰ ميليون ريال هزينه شده است.
 
مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان كوهرنگ در بخش ديگري از صحبت هاي خود تصريح کرد: در دو ماهه  گذشته از محل كمك هاي حاميان طرح اكرام ايتام بالغ بر ۲۰ ميليون ريال جمع آوري و به ايتام اين شهرستان پرداخت نموده است.

فاضلي به بيمه شدگان اين نهاد اشاره کرد و گفت: با بيمه نمودن ۱۱ نفر از مددجويان تحت حمايت خود در دو ماه گذشته، تعداد مددجويان بيمه شده اين نهاد به ۶۱۰ نفر رسيده شده است.
 
مدير امداد كوهرنگ بيان داشت: براي اين مددجويان كه با اعطاء تسهيلات اين نهاد در قالب طرح هاي كشاورزي، دامپروري، صنايع دستي و خدماتي،خودكفا شده اند مبالغي به عنوان حق بيمه پرداخت مي شود تا از خدمات و مزاياي بيمه تأمين اجتمائي برخوردار شوند.


انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک


کد مطلب: 22944

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22944/اعطاء-تسهيلات-کميته-امداد-کوهرنگ-مددجويان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir