۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۲۸۲۷
مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن خبرداد:

برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن

مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن از برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن خبرداد.
برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن
به گزارش جهانبین نیوز محمد حسن سليمي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اعلام اين خبر گفت: در حديثي كه در وسايل ‌الشيعه، بحار الانوار و مصباح المتهجد در خصوص فضيلت ماه شعبان آمده است:«خداوند به ذات مقدس خود سوگند خورده است كه هركس را در اين ماه به او پناه برده و از او درخواست كند، از رحمت خود محروم ننمايد».

وي تصريح کرد: شب نيمه شعبان از چنان اهميتي برخوردار است كه هم‌رديف و هم‌پاي شب‌هاي قدر قرار دارد و از اين موقعيت مي‌توان چون شب‌هاي قدر ماه مبارك رمضان براي كسب خيرات و بركات معنوي بهره برد و نهايت تلاش را براي كسب فيض داشت.


سليمي گفت: شب نيمه شعبان شبي است كه درهاي آسمان در آن باز مي‌شود؛ درهاي رحمت، رضوان ،مغفرت، فضل، توبه، نعمت، جود و خداوند به عدد موها و پشم هاي گاو و گوسفند مردم را از آتش جهنم آزاد مي‌كند، زمان مرگ را در آن ثبت كرده و به‌ مدت يك سال روزي ها را تقسيم مي‌كند؛ و هرچه را كه در تمام سال اتفاق مي‌افتد فرو مي‌فرستد.

مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن از برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن خبرداد و گفت: اين مراسم از ساعت يازده شب " نيمه شعبان برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۳۸

27 Dec 2019