کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن خبرداد:

برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن

12 خرداد 1394 ساعت 9:24

مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن از برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز محمد حسن سليمي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اعلام اين خبر گفت: در حديثي كه در وسايل ‌الشيعه، بحار الانوار و مصباح المتهجد در خصوص فضيلت ماه شعبان آمده است:«خداوند به ذات مقدس خود سوگند خورده است كه هركس را در اين ماه به او پناه برده و از او درخواست كند، از رحمت خود محروم ننمايد».

وي تصريح کرد: شب نيمه شعبان از چنان اهميتي برخوردار است كه هم‌رديف و هم‌پاي شب‌هاي قدر قرار دارد و از اين موقعيت مي‌توان چون شب‌هاي قدر ماه مبارك رمضان براي كسب خيرات و بركات معنوي بهره برد و نهايت تلاش را براي كسب فيض داشت.


سليمي گفت: شب نيمه شعبان شبي است كه درهاي آسمان در آن باز مي‌شود؛ درهاي رحمت، رضوان ،مغفرت، فضل، توبه، نعمت، جود و خداوند به عدد موها و پشم هاي گاو و گوسفند مردم را از آتش جهنم آزاد مي‌كند، زمان مرگ را در آن ثبت كرده و به‌ مدت يك سال روزي ها را تقسيم مي‌كند؛ و هرچه را كه در تمام سال اتفاق مي‌افتد فرو مي‌فرستد.

مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن از برگزاري مراسم احيا نيمه شعبان در مسجد جامع بن خبرداد و گفت: اين مراسم از ساعت يازده شب " نيمه شعبان برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22827

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22827/برگزاري-مراسم-احيا-نيمه-شعبان-مسجد-جامع-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir