۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۲۷۵۹
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در گفت و گوی اختصاصی با جهانبین:

پیام شهدای غواص پیام ایستادگی و حفظ عزت ملی بود

وی به ورود 175 شهید مظلوم غواص به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: این شهدا که بسیار ناجوانمردانه شهید شدند اگر رفتند و جانشان را فدا کردند به همه ما پیام دادند و آن پیام این است که مردم ما و دولتمردان ما عزت ملی را حفظ ، در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند و اجازه ندهند که به راحتی اصول و ارزش های که به این راحتی به دست ما نیامده است از دست دهیم.
پیام شهدای غواص پیام ایستادگی و حفظ عزت ملی بود
سرهنگ مرادی فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص مذاکرات هسته ای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این باره تاکید کرد: ما نباید تسلیم زیاده خواهی های دشمن شویم چرا که ما اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن ده ها قدم جلو خواهد آمد هر روز خواسته های جدیدی را مطرح می کند.

وی به ورود ۱۷۵ شهید مظلوم غواص به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: این شهدا که بسیار ناجوانمردانه شهید شدند اگر رفتند و جانشان را فدا کردند به همه ما پیام دادند و آن پیام این است که مردم ما و دولتمردان ما عزت ملی را حفظ ، در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند و اجازه ندهند که به راحتی اصول و ارزش های که به این راحتی به دست ما نیامده است از دست دهیم.

سرهنگ مردی همچنین در باره توافق احتمالی نیز گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت ایران را از بین ببرد، باید دولتمردان ما به ویژه تیم مذاکره کننده ما به منویات حضرت آقا جامه عمل بپوشاند و خواسته های ملت عزیز ایران را به منصه ظهور برساند و به این راحتی اجازه ندهند این زحمات دانشمندان بسیجی و جوان هسته ای ما به هدر برود.

وی افزود: اکنون طرف مقابل درخواست کرده که با داشمندان هسته ای ما مذاکره بکند. همانگونه که حضرت آقا فرمودند هیچ دولت عاقلی چنین تحمیلی را قبول نمی کند این درخواست بیجا را به هیچ عنوان نباید پذیرفت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: اینکه از مراکز نظامی ما بخواهند بازدید کنند همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند به هیچ عنوان چنین اجازه ای نباید داده شود واین جزو خطوط قرمز نظام است که مسئولین مذاکره کننده موظفند که حتما آن را مراعات کنند. وی افزود: مذاکره کنندگان باید در مقابل این زیاده خواهی ها ایستادگی بکنند و اجازه ندهند بیش از این در مباحث جاری ملت و دولت عزیزمان دخالت کنند.

سرهنگ پاسدار مهران مرای در پایان با اشاره به امضای طوماری برای تایید گزاره برگ لی هسته ای گفت: ملت هم به صورت خود جوش طومار تهیه می کنند، راهپیمایی می کنند و از این طرق و طرق مختلف دیگر مطالبات خود را به دولت اعلام م کنند. دولت هم موظف است که به این مطالبات به حق مردم پاسخ مثبت دهد.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۴:۴۵

27 Dec 2019