۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۲۷۴۹

کسر کارمزد ناگهانی ساپتا بانک ملی و نارضایتی مردم

مشتریان بانک ملی با پیامک هایی که از روز گذشته از ازسوی این بانک با مضمون کسر 5 هزار تومان کارمزد جهت سرویس پیامک ساپتا برای آن ها ارسال شده متعجب و سردرگم شده اند.
کسر کارمزد ناگهانی ساپتا بانک ملی و نارضایتی مردم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مشتریان بانک ملی با پیامک هایی که از روز گذشته از ازسوی این بانک با مضمون کسر ۵ هزار تومان کارمزد جهت سرویس پیامک ساپتا برای آن ها ارسال شده متعجب و سردرگم شده اند که ماجرا از چه قرار است و اغلب باعث اعتراض و نارضایتی آن ها شده است.

یکی از مسئولان بانک ملی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص این مطلب گفت: بانک ملی قبلا در این خصوص از طریق ارسال پیامک و پایگاه اینترنتی بانک ملی اطلاع رسانی کرده بود.

وی افزود: کسانی که عضو سامانه سیستم پیامکی بانک ملی هستند در طول سال باید یک آبونمان به مبلغ 10 هزار تومان بپردازند که در دو مرحله هر 6 ماه در سال کسر می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: قبلا از طریق پیامک از مشتریان خواسته شده بود که در صورتی که مایل به دریافت این خدمات نیستند انصراف دهند.

وی در توجیه این طرح گفت: این آبونمان مثل آبونمانی که برای قبض موبایل و آب و برق و گاز می آید یک روال طبیعی برای دریافت خدمات اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی بانک ملی است.

به گزارش جهانبین نیوز این اظهارات در حالی است که خیلی از مشتریان اعلام کرده اند از قبل به ما اطلاع رسانی نشده است و کسر این مبلغ در روز تعطیل و بدون اجازه مشتری جای ابهام دارد.

گفتنی است برخی از بانکها نظیر بانک انصار و صادرات ابتدای افتتاح حساب مشتریان را در جریان کسر مبلغی به عنوان استفاده از خدمات پیامکی قرار می دهند و با اجازه مشتری اقدام به این کار می کنند.

به نظر می رسد بحث مهم نحوه دریافت ناگهانی این مبلغ است زیرا بانک ملی ایران می توانست با اطلاع قبلی به مشتریان خود این اقدام را عملی کند تا دیگر نارضایتی ایجاد نشود و لازم است مسئولین این بانک با پاسخگویی به این شبهات در این زمینه پاسخگو باشند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۴۰

29 Dec 2019