۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۲۴۱۴
رئيس دفتر مقام معظم رهبري:

نام روستاي شيخ شبان بايد در آينده بر پيشاني کشور بدرخشد

رئيس دفتر مقام معظم رهبري در يادواره ۸۴ شهيد روستاي شيخ شبان گفت: اين روستا با جمعيت زير سه هزار نفر و با تقديم نمودن ۸۴ شهيد و ۱۴۹ جانباز يکي از افتخارات عظيم کشور بوده و بايد در آينده نام اين روستا بر پيشاني کشور بدرخشد.
نام روستاي شيخ شبان بايد در آينده بر پيشاني کشور بدرخشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در يادواره شهداي شيخ شبان گفت: امنيتي که امروز بر کشور حاکم و در جهان بي نظير است؛ ارمغان خون شهدا، جانبازان و رزمندگاني است که با خون خود مملکت را نگه داشتند.

وي تصريح کرد: زماني که وصف و آوازه اين روستا را شنيدم بدون تعارف عرق شرم بر پيشاني ام نشست وپيش خود گفتم ما چه کرديم و مردمان اين روستا چه کردند.

آيت الله محمدي گلپايگاني تصريح کرد: دل کندن از نهالي که خود به ثمر رسانده باشي بسيار سخت و طاقت فرسا است و اين هنر فقط به مادران شهدا داده شده است چرا که فرزندان خود را با خون و دل بزرگ کرده و جوان رشيد خود را راهي ميدان نبرد کردند و پيکر تکه تکه آنان را دريافت نمودند.

وي خاطر نشان کرد: وقتي امام راحل (ره) در مجلسي مي فرمايند : به من رهبر نگوييد؛ آن نوجوان ۱۴ ساله اي که خود را زير تانک انداخت رهبر ما است، خود گوياي همه چيز است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري افزود: اين حقيقتي روشن و آشکار است؛ آن چه امروز مانع شده است تا دشمنان قسم خورده ما و جهان خواران نتوانند نگاه چپ به مملکت ما بکنند ايثار و فداکاري اين شهدا است.

وي ضمن اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري که فرمودند مذاکرات زير سايه تهديدات بي فايده است، گفت: ما نمي خواهيم جنگي ديگر رخ بدهد اما اگر اين چنين شود و مقام معظم رهبري لب تر کنند جوانان ما جبهه ها را پر مي کنند.

آيت الله محمدي گلپايگاني اظهار کرد: آوازه اسلام و انقلاب و تشيع سرتا سر جهان را گرفته و طلب شهادت آرزوي بسياري از جوانان در کشورهاي گوناگون شده است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري افزود: روستايي که با جمعيت کمتر از سه هزار نفر ۸۴ شهيد تقديم اسلام نموده و به تازگي مادر سه شهيد گرانقدر از دست داده است درختي بارور بوده و ريشه اي عميق دارد و سهم مادران و همسران شهدا در اين مساله بسيار زياد و پراهميت است.


آيت الله محمدي گلپايگاني گفت: اولين قطره خون شهيد که به زمين مي چکد نه تنها تمامي گناهانش بخشيده مي شود بلکه اين شهيد مي تواند شافع هفتاد هزار نفر باشد.

وي تصريح کرد: خدواند متعال خريدار خون شهدا بوده و بهشت را در ازاي جان شهدا تقديم آنان نموده است و همين فداکاري ها و شجاعت ها است که مملکت ما را حفظ کرده است.


رئيس دفتر مقام معظم رهبري به حملات وحشيانه اخير آل سعود به يمن اشاره کرد و اظهار نمود: اين اقدامات بدتر از اقدامات وحشيانه اسرائيل در غزه بوده و استعمار گران انگليسي نقش بسزايي در اين قدرت يابي سعودي ها در عربستان داشته اند.


آيت الله محمدي گلپايگاني گفت: آل سعودي ها و وهابي هاي خبيث همان کساني هستند که به کربلا حمله کرده و حرم امام حسين عليه السلام را غارت کردند.

وي خاطر نشان کرد: سعودي ها با سلطه بر کشوري پهناور همچون عربستان حقوق شيعيان اين کشور را ضايع کردند و ذخاير و معادن اين کشور را بر خود گرفتند و اين در صورتي است که مردم بسياري از اين کشور وسيع محتاج نان شب خويش بوده و از خدمات عمومي نيز محروم هستند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: روستاي شيخ شبان با جمعيت زير سه هزار نفر و با تقديم نمودن ۸۴ شهيد و ۱۴۹ جانباز يکي از افتخارات عظيم کشور بوده و بايد در آينده نام اين روستا بر پيشاني کشور بدرخشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۱۰

27 Dec 2019