کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دفتر مقام معظم رهبري:

نام روستاي شيخ شبان بايد در آينده بر پيشاني کشور بدرخشد

25 ارديبهشت 1394 ساعت 12:24

رئيس دفتر مقام معظم رهبري در يادواره ۸۴ شهيد روستاي شيخ شبان گفت: اين روستا با جمعيت زير سه هزار نفر و با تقديم نمودن ۸۴ شهيد و ۱۴۹ جانباز يکي از افتخارات عظيم کشور بوده و بايد در آينده نام اين روستا بر پيشاني کشور بدرخشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در يادواره شهداي شيخ شبان گفت: امنيتي که امروز بر کشور حاکم و در جهان بي نظير است؛ ارمغان خون شهدا، جانبازان و رزمندگاني است که با خون خود مملکت را نگه داشتند.

وي تصريح کرد: زماني که وصف و آوازه اين روستا را شنيدم بدون تعارف عرق شرم بر پيشاني ام نشست وپيش خود گفتم ما چه کرديم و مردمان اين روستا چه کردند.

آيت الله محمدي گلپايگاني تصريح کرد: دل کندن از نهالي که خود به ثمر رسانده باشي بسيار سخت و طاقت فرسا است و اين هنر فقط به مادران شهدا داده شده است چرا که فرزندان خود را با خون و دل بزرگ کرده و جوان رشيد خود را راهي ميدان نبرد کردند و پيکر تکه تکه آنان را دريافت نمودند.

وي خاطر نشان کرد: وقتي امام راحل (ره) در مجلسي مي فرمايند : به من رهبر نگوييد؛ آن نوجوان ۱۴ ساله اي که خود را زير تانک انداخت رهبر ما است، خود گوياي همه چيز است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري افزود: اين حقيقتي روشن و آشکار است؛ آن چه امروز مانع شده است تا دشمنان قسم خورده ما و جهان خواران نتوانند نگاه چپ به مملکت ما بکنند ايثار و فداکاري اين شهدا است.

وي ضمن اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري که فرمودند مذاکرات زير سايه تهديدات بي فايده است، گفت: ما نمي خواهيم جنگي ديگر رخ بدهد اما اگر اين چنين شود و مقام معظم رهبري لب تر کنند جوانان ما جبهه ها را پر مي کنند.

آيت الله محمدي گلپايگاني اظهار کرد: آوازه اسلام و انقلاب و تشيع سرتا سر جهان را گرفته و طلب شهادت آرزوي بسياري از جوانان در کشورهاي گوناگون شده است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري افزود: روستايي که با جمعيت کمتر از سه هزار نفر ۸۴ شهيد تقديم اسلام نموده و به تازگي مادر سه شهيد گرانقدر از دست داده است درختي بارور بوده و ريشه اي عميق دارد و سهم مادران و همسران شهدا در اين مساله بسيار زياد و پراهميت است.


آيت الله محمدي گلپايگاني گفت: اولين قطره خون شهيد که به زمين مي چکد نه تنها تمامي گناهانش بخشيده مي شود بلکه اين شهيد مي تواند شافع هفتاد هزار نفر باشد.

وي تصريح کرد: خدواند متعال خريدار خون شهدا بوده و بهشت را در ازاي جان شهدا تقديم آنان نموده است و همين فداکاري ها و شجاعت ها است که مملکت ما را حفظ کرده است.


رئيس دفتر مقام معظم رهبري به حملات وحشيانه اخير آل سعود به يمن اشاره کرد و اظهار نمود: اين اقدامات بدتر از اقدامات وحشيانه اسرائيل در غزه بوده و استعمار گران انگليسي نقش بسزايي در اين قدرت يابي سعودي ها در عربستان داشته اند.


آيت الله محمدي گلپايگاني گفت: آل سعودي ها و وهابي هاي خبيث همان کساني هستند که به کربلا حمله کرده و حرم امام حسين عليه السلام را غارت کردند.

وي خاطر نشان کرد: سعودي ها با سلطه بر کشوري پهناور همچون عربستان حقوق شيعيان اين کشور را ضايع کردند و ذخاير و معادن اين کشور را بر خود گرفتند و اين در صورتي است که مردم بسياري از اين کشور وسيع محتاج نان شب خويش بوده و از خدمات عمومي نيز محروم هستند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: روستاي شيخ شبان با جمعيت زير سه هزار نفر و با تقديم نمودن ۸۴ شهيد و ۱۴۹ جانباز يکي از افتخارات عظيم کشور بوده و بايد در آينده نام اين روستا بر پيشاني کشور بدرخشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22414

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22414/نام-روستاي-شيخ-شبان-بايد-آينده-پيشاني-کشور-بدرخشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir