۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۲۲۳۲۳
امام جمعه بن:

با اجراي حکم اعدام شيخ نمر سقوط آل سعود حتمي است

امام جمعه بن گفت: با اجراي حکم اعدام شيخ نمر سقوط آل سعود حتمي است و آل سعود به آل سقوط مبدل خواهد شد.
با اجراي حکم اعدام شيخ نمر سقوط آل سعود حتمي است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه شهر بن در گفت و گو با  زنگ خبر گفت: قشر عظيمي از مردم عربستان را شيعياني تشکيل مي دهند که از زمان رسول خدا (ص) حضور داشته و در دانشگاه امام صادق عليه السلام تحصيل کرده اند.

وي افزود: اينکه شيعيان عربستان بخواهند در امور داخلي کشور خود سهيم باشند و نظرات خود را اعلام نمياند حرفي حق بوده و نبايد از اين حق به سادگي گذشت.

غضنفري به نفوذ آل سعود با حمايت انگليسي ها به شبه جزيره عربستان اشاره کرد و گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، استکبار جهاني و رژيم مرتجع عربي خصوصا شيخ نشينان خليج فارس از صدور تفکرات اسلامي ايران در کشورهاي خود ترسيدند و فعاليت هاي خود را براي محو کردن نقش تشيع و افکار آنان شروع کرده و در همين راستا نيز به معناي واقعي شکست خوردند.

وي تفکر شيعه را تفکري برگرفته از قيام سيدالشهدا دانست و گفت: شيعيان عربستان نيز پيرو اين تفکرات هستند و در کشورهاي ثروتمند عربستان در فقر به سر مي برند.

امام جمعه بن خاطر نشان کرد: شيخ نمر مجاهد و رهبري شيعيان عربستان نيز به خوبي درخشيد و ايستادگي کرد.

غضنفري گفت: اجراي حکم شيخ نمر سقوط آل سعود را حتمي مي کند و جهان اسلام به خصوص تشيع در برابر اين ظلم سکوت نخواهد کرد.

وي خاطر نشان کرد: آل سعود جرات و جسارت اين کار را نداشته و اين کار را انحام نخواهد داد چراکه به خوبي مي داند با اين کار يقينا آل سعود به آل سقوط مبدل خواهد شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۱۱

27 Dec 2019