۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۲۳۲۱
نماینده مردم لردگان در مجلس:

ظرفیت تولید کارخانه فولاد سفیددشت تا 3 میلیون تن است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید کارخانه فولاد سفیددشت یک میلیون تن است در حالی که با تلاش بیشتر امکان افزایش ظرفیت تولید تا 3 میلیون تن نیز امکان‌پذیر است.
ظرفیت تولید کارخانه فولاد سفیددشت تا 3 میلیون تن است
به گزارش جهانبین نیوز مجید جلیل سرقلعه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: صنعت پیش قراول توسعه در کشور است بنابراین برای توسعه چهارمحال و بختیاری نیز باید به رونق صنعت بیش از پیش بها داد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد در کارخانه فولاد این استان باید تکمیل شود، گفت: طرح مجتمع فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح‌های هشت‌گانه تولید فولاد کشور است که در دولت نهم به تصویب رسید و در تیر ۸۶ اجرایی شد.

جلیل سرقلعه افزود: هم اکنون ظرفیت تولید کارخانه فولاد سفیددشت یک میلیون تن است در حالی که با تلاش بیشتر امکان افزایش ظرفیت تولید تا ۳ میلیون تن نیز امکان‌پذیر است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت زیربنای تمام پیشرفت‌های استان خواهد بود، یادآور شد: رونق صنعت به زیرساخت‌هایی مانند برق، آب و خدمات ویژه نیاز دارد.

وی اضافه کرد: برخی از شیلات‌های غیرمجاز در این استان فعالند که فعالیت این واحدها به تولید و اشتغال ضربه می‌زنند در حالی که هنوز مدیریت شیلات از جهاد کشاورزی مستقل نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیان نقد بر مدیران نشانه مخالفت با مدیر نیست، تصریح کرد: وجود اختلاف سلیقه بین مدیران و نمایندگان مجلس یک اتفاق عادی است و نیازی به رسانه‌ای شدن نیست.

جلیل با ابراز ناخرسندی از دیر برگزار شدن مناقصات در شهرستان‌ها گفت: بسیاری از طرح‌های شهرستانی با وجود آماده شدن سرمایه به دلیل کندی روند مناقصه و مجریان کار با تاخیر اجرا می‌شود و آبادانی روستاها و شهرهای محروم به تاخیر می‌افتد.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۱۵

29 Dec 2019