۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۲۲۲۶۶
نمایندگان مردم چهارمحال در جلسه شورای اداری استان

لزومی ندارد مسئولان استان اختلافات خود را از تریبون های عمومی فریاد بزنند/ارگانهای مسئول ما واکنش مناسبی در خصوص حق آب استان نشان دهند

جلیل و زمانیان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری نظرات خود را در خصوص مسائل جاری استان اعلام کردند.
لزومی ندارد مسئولان استان اختلافات خود را از تریبون های عمومی فریاد بزنند/ارگانهای مسئول ما واکنش مناسبی در خصوص حق آب استان نشان دهند

به گزارش جهانبین نیوز، در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، مجید جلیل نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به در پیش رو بودن انتخابات مجلس در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال مقرر شده است که انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور استانی اجرا شود که این طرح هم مزایا و هم معایبی دارد.

وی افزود: همه نمایندگان مجلس در حال تلاش برای رفع ایرادات جزئی طرح برگزاری استانی انتخابات مجلس هستند و با تعامل با شورای نگهبان ان شاءالله طرحی مناسب برای اجرا، تصویب خواهد شد.

جلیل به مشکلات فولاد کشور و بعضا سایر صنایعی که از مزایای استان در حال استفاده اند اشاره کرد و خواستار بهره مندی بیشتر استان از منافع این صنایع برای آبادانی استان شد.


نماینده مردم استان در مجلس، با اشاره به شعار سال ۹۴ (همدلی و همزبانی دولت و ملت) بیان داشت: اگر گاها اختلافی بین مسئولین استان در موردی مسئله ای خاص وجود دارد، لزومی ندارد که این مسایل از تریبون های عمومی اعلام شود و بهتر است مسئولین استان مشکلات خود را میان خود و در طی جلسات داخل استانی حل کنند.

جلیل ادامه داد: اگر گاهی نماینده ای از مشکلی انتقاد می کند بنا بر وظیفه و رسالت نمایندگی است و این بهیچ وجه به معنای نادیده گرفتن زحمات مسئولین نیست و این انتقادات فقط برای اصلاح امور است. بنابراین نگذاریم فضای همدلی و همزبانی استان تضعیف شود.

زمانیان نماینده دیگر مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز به بحث آب استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسئولین و بخصوص استاندار استان مجاور ما، اصفهان؛ مجددا درخصوص مسئله آب شروع به فعالیت های تبلیغاتی و غیرقانونی کرده اند و لازم است مسئولان و ارگان های مسئول استان ما نیز واکنش مناسبی نشان دهند تا حق استان ما در استفاده از آب ضایع نشود.


وی از سفر اخیر برخی مسئولین کشوری به حاشیه زاینده رود و حرف هایی که آنجا در خصوص بی فرهنگ بودن مردم استان ! زده شده به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری مسئولان استان در این خصوص شد.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۴۴

29 Dec 2019