۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۲۲۵۷
کارشناس مسائل سياسي:

استقامت ملت سرافراز ايران در مذاکرات هسته اي آمريکا را نا اميد کرد

استقامت،عزت و اقتدار ملت سر افراز ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي، آمريکا و استکبار جهاني را در رسيدن به اهداف شومشان نا اميد کرد.
استقامت ملت سرافراز ايران در مذاکرات هسته اي آمريکا را نا اميد کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم مير احمدي استاد دانشگاه آزاد اسلامي و کارشناس مسائل سياسي صبح امروز در نشست بصيرتي سياسي که به مناسبت هفته عقيدتي سياسي با حضور ۲۰۰ نفر از بسيجيان ولايتمدار در سالن ۹ دي سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزارشد اظهار داشت: سال جديد بر اساس نامگذاري مقام معظم رهبري که به نام ” دولت و ملت، همدلي و همزباني ” نامگذاري شده حلقه پيوند بين دولت و مردم است که واژه هايي چون پاکي، مهرباني، تفکر، سرزندگي و تعاملات اجتماعي را معنا و مفهوم مي بخشد.

ميراحمدي افزود: تنها با اتحاد و همدلي است که خواهيم توانست در زمينه مقابله با تحريم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملي، توسعه علمي و فرهنگي و اقتدار کشور موفق باشيم.

اين استاد دانشگاه اسلامي در ادامه با اشاره به استقامت تيم مذاکره کننده ايران درمذاکرات هسته اي اظهار داشت: استقامت،عزت و اقتدار ملت سر افراز ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي، آمريکا و استکبار جهاني را در رسيدن به اهداف شومشان نا اميد کرد.

وي با بيان اينکه نقشه راه تيم مذاکره کننده فرمايشات مقام معظم رهبري است افزود: تيم مذاکره کننده براي رسيدن به قله هاي موفقيت بايد در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري قدم بردارد.

اين کارشناس سياسي لازمه مذاکرات را قاعده برد برد دانست و اظهار کرد همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند: در مذاکرات فعلا جاي تبريک نيست تيم مذاکرات بايد هوشيارانه وارد ميدان شود زيرا آمريکا بلافاصله بعد از انتشار فکت شيت بار ديگر بي اعتمادي خودش را ثابت کرد و به جاي اينکه تحريم هاي عليه ايران را يک جا بردارد اظهار کرد که تحریم های ايران تدريجي برداشته مي شود.

مير احمدي اظهار کرد: دشمنان ملت ايران هميشه به دنبال تضعيف روحيه انقلابي و شهادت‌طلبي مردم ايران هستند پس بر تمام مردم و مسئولان واجب است تا پاسدار حرمت خون شهيدان و نگهبان ارزش‌ها و ثمرات اين نظام باشيم زيرا ملتي که جوانان آن داراي روحيه جهاد و شهادت‌طلبي باشند مي‌تواند در مقابل تمامي تهديدها و تحريم‌هاي ظالمانه بايستد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۳:۱۱

4 Jan 2020