کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي:

استقامت ملت سرافراز ايران در مذاکرات هسته اي آمريکا را نا اميد کرد

18 ارديبهشت 1394 ساعت 11:01

استقامت،عزت و اقتدار ملت سر افراز ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي، آمريکا و استکبار جهاني را در رسيدن به اهداف شومشان نا اميد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم مير احمدي استاد دانشگاه آزاد اسلامي و کارشناس مسائل سياسي صبح امروز در نشست بصيرتي سياسي که به مناسبت هفته عقيدتي سياسي با حضور ۲۰۰ نفر از بسيجيان ولايتمدار در سالن ۹ دي سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزارشد اظهار داشت: سال جديد بر اساس نامگذاري مقام معظم رهبري که به نام ” دولت و ملت، همدلي و همزباني ” نامگذاري شده حلقه پيوند بين دولت و مردم است که واژه هايي چون پاکي، مهرباني، تفکر، سرزندگي و تعاملات اجتماعي را معنا و مفهوم مي بخشد.

ميراحمدي افزود: تنها با اتحاد و همدلي است که خواهيم توانست در زمينه مقابله با تحريم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملي، توسعه علمي و فرهنگي و اقتدار کشور موفق باشيم.

اين استاد دانشگاه اسلامي در ادامه با اشاره به استقامت تيم مذاکره کننده ايران درمذاکرات هسته اي اظهار داشت: استقامت،عزت و اقتدار ملت سر افراز ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي، آمريکا و استکبار جهاني را در رسيدن به اهداف شومشان نا اميد کرد.

وي با بيان اينکه نقشه راه تيم مذاکره کننده فرمايشات مقام معظم رهبري است افزود: تيم مذاکره کننده براي رسيدن به قله هاي موفقيت بايد در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري قدم بردارد.

اين کارشناس سياسي لازمه مذاکرات را قاعده برد برد دانست و اظهار کرد همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند: در مذاکرات فعلا جاي تبريک نيست تيم مذاکرات بايد هوشيارانه وارد ميدان شود زيرا آمريکا بلافاصله بعد از انتشار فکت شيت بار ديگر بي اعتمادي خودش را ثابت کرد و به جاي اينکه تحريم هاي عليه ايران را يک جا بردارد اظهار کرد که تحریم های ايران تدريجي برداشته مي شود.

مير احمدي اظهار کرد: دشمنان ملت ايران هميشه به دنبال تضعيف روحيه انقلابي و شهادت‌طلبي مردم ايران هستند پس بر تمام مردم و مسئولان واجب است تا پاسدار حرمت خون شهيدان و نگهبان ارزش‌ها و ثمرات اين نظام باشيم زيرا ملتي که جوانان آن داراي روحيه جهاد و شهادت‌طلبي باشند مي‌تواند در مقابل تمامي تهديدها و تحريم‌هاي ظالمانه بايستد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 22257

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22257/استقامت-ملت-سرافراز-ايران-مذاکرات-هسته-آمريکا-نا-اميد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir